Jump to content

Featured Replies

• 5 months later...
comment_852325
Wie heeft een linkje voor een website waar veel Maps(extra eilandjes enz) staan waar je geen IMG tool voor nodig hebt en die makkelijk te instaleren zijn?

Alvast bedankt :tu:

Het is (bijna) onmogelijk maps te vinden die geen .dff en .txd files gebruiken, dus ik zeg, download gewoon een img tool!!!

comment_853391

ik heb een keer geprobeerd om eilandje erbij te krijgen met img-tool maar de acces is denied.

bij freeway veranderen.

ik klik bij imgtool op de freeway met rechter-muisknop en dan replace en dan op het andere bestand en dan is de acces denied, geen idde hoe het komt maar verder lijkt het me moeilijk om zonder img-tool dat te fixen :D

comment_853396
ik heb een keer geprobeerd om eilandje erbij te krijgen met img-tool maar de acces is denied.

bij freeway veranderen.

ik klik bij imgtool op de freeway met rechter-muisknop en dan replace en dan op het andere bestand en dan is de acces denied, geen idde hoe het komt maar verder lijkt het me moeilijk om zonder img-tool dat te fixen :D

Dat kan eraan liggen dat ''Alleen lezen'' nog aan staat. Ga naar C ->Program Files -> Rockstar Games. Klik met de rechtermuisknop op de map van Vice City. Vink alleen lezen uit en probeer het nog eens. :)

comment_853423
ik heb net gekeken maar nog steeds staat er file acces denied :schater:

Het is gewoon beter eerst de Delete functie te gebruiken en dan de Add functie. Replace wil vaak niet werken. (zoals bij jouw)

comment_853437
het is nu wel gelukt alleen nog 1 vraag:hoe groot is het gta3.img bestand als je nog niks hebt verandert?

Ik heb even gekeken er dit stond er: 319.812 Kb. :)