- Reacties 69
- Bezichtigingen 3.1k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Limbolander 11 posts
-
Sandra 7 posts
-
ifc3 6 posts
-
S-te-Fan 5 posts
Windows Xp VS Windows Vista 76 leden hebben gestemd
-
1. Windows Vista of toch XP?
-
Windows XP43
-
Windows Vista21
-
Geen Windows voor mij7
-
Geen keuze2
-
0
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Al een aantal maanden is het nieuwe besturingsysteem van Microsoft te koop. Ik heb het natuurlijk over Windows Vista. We zijn nu al bijna een half jaar verder en in sommige huishoudens draait Vista.
In dit topic kan je je stem geven, heeft Vista jouw hart gestolen of blijf je trouw aan Windows XP? Misschien ben je wel een Microsoft hater en heb je liever Linux.
Mijn eigen PC en de laptop van mijn vader draaien allebei op Windows Vista Home Premium. Toen ik mijn computer kocht was hij alleen geschikt voor Xp Home. Ondertussen heb ik hier en daar wat hardware geupgrade en Vista Home Premium geinstalleerd. Ook heb ik de OS weer eraf gehaald omdat ik er niet aan kon wennen. Op dit moment heb ik weer Vista omdat het toch of de een of andere manier begon te jeuken
Opzich heb ik niets tegen het nieuwe besturings systeem en ik kan er best mee leven. Alleen af en toe verlang ik weer naar XP. Gelukkig heb ik de installatie van Xp nog dus kan ik zo overstappen, de laatste tijd denk ik er weer over omdat ik met mijn huidige specs echt uber snel zou zijn met XP.
Als laatst wil ik nog zeggen dat ik het gamen onder Vista echt slecht vindt. Counter Strike Source loopt traag en ook GTA SA gaf problemen om het te kunnen spelen. Nee, voor gamers is niet aan te raden om Vista te installeren.
Bewerkt: door Blink