Jump to content
  • Reacties 50
  • Bezichtigingen 5.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_773779

vroeger kende ik natuurlijk olie tja wat nog meer grinden ..... 180.... maar we hadden vooral street dingen die bij ons in de buurt stonden ect

Geplaatst:
comment_773879
Een klein beetje de ollie.. :bonk:

Voor de rest kan ik niets..

ga met je mee , de Ollie ken ik een beetje en verder gewoon eropstaan en een beetje Skateboarden maar vaak ik op me gezichtje :Y

Geplaatst:
comment_774260

ik kan: pop shuvit, ollie, kickflip, heelflip, varial kickflip, fakie bigspin, 360 shuvit, boneless, boardslide, 50-50 , 5-o , railflip en de casper stall en dat was het wel zo'n beetje volgens mij. ik skate best vaak _O_

Geplaatst:
comment_774863
ik kan: pop shuvit, ollie, kickflip, heelflip, varial kickflip, fakie bigspin, 360 shuvit, boneless, boardslide, 50-50 , 5-o , railflip en de casper stall en dat was het wel zo'n beetje volgens mij. ik skate best vaak _O_

ik wou net zeggen , dus ji bent een echte skateboarder , hebben jullie ook echt een skatepark ^_^ ?

Geplaatst:
comment_774935

ik wou net zeggen , dus ji bent een echte skateboarder , hebben jullie ook echt een skatepark ^_^ ?

ik heb 3 skateparkjes in de buurt.. er staan wat rails, funbox, halfpipe, quartpipe en een curb maar verder is het niet zo veel. maar ze gaan er eentje verbouwen tot een groot skatepark ^_^

Geplaatst:
comment_775281

Ik kan een heel klein beetje een ollie maar dan houd het ook echt op :clown: .

Mijn vriend die is skater ( veel gepest ermee ) en die kan echt heel veel hij kan echt goed skateboarden.

Ow ja sommige mensen haten skaters waarom eigelijk?

MVG,

gtaman122

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.