Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740449 heej hier 2 nieuwe creaties, mijn mooiste 2 . (ben pas 5 dagen met photoshop bezig ofzo) en hier een van Pokemon, haha, altijd leuk tocH? en een foto van mijn roofvogel,( ik wil namelijk valkenier worden) ^ voor het eerst dat ik een foto ergens uit snijd, ik wou het gewoon ef proberen kijken of het iets word. Dit is het resultaat dus.. Bewerkt: 26 juli 200717 jaren door falconer
Geplaatst: 30 juli 200717 jaren comment_743669 Ik rate ze wel even! 1.Een hele mooie sig.Een vette auto erop,en een mooie achtergrond.De effects zijn goed,alleen is de tekst er niet zo mooi op geplaatst.8,1/10 2.Deze vind ik niet zo mooi.De effects zijn wel mooi,maar het is wat simpel.De tekst is ook niet zo mooi.Een 6,8/10 3.Dit vind ik je mooiste sig.Een hele mooie foto.Ruige achtergrond,en prachtige effects.De kleuren passen bij de vogel.Verder staat de tekst er ook goed in 8,9/10 Mvg:Gino Bewerkt: 30 juli 200717 jaren door Gino99
heej hier 2 nieuwe creaties, mijn mooiste 2 . (ben pas 5 dagen met photoshop bezig ofzo)
en hier een van Pokemon, haha, altijd leuk tocH?
en een foto van mijn roofvogel,( ik wil namelijk valkenier worden)
^ voor het eerst dat ik een foto ergens uit snijd, ik wou het gewoon ef proberen kijken of het iets word. Dit is het resultaat dus..
Bewerkt: door falconer