Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740507 Hoe komt het dat sa-mp niet werkt op v2.00??? eerst deed hij het er wel op namelijk
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740517 Hoe komt het dat sa-mp niet werkt op v2.00???eerst deed hij het er wel op namelijk Volgens mij doet SA-MP het is sowieso niet op V2, dit omdat de mogelijkheid tot modden niet aanwezig is, of althans, modden zal niet goed gaan op V2. Ik denk dat je 'vroeger' al wel V2 had, maar destijds een patch hebt geïnstalleerd waarmee je als het ware gaat downgraden. Deze patch kun je overigens hier downloaden. Die patch zorgt er als het ware dat je zeg maar 'V1' krijgt en dus SA-MP of MTa kan spelen. Je huidige V2 savegames blijven het wel gewoon doen. Maar goed, met V2 spelen SA-MP lukt niet. Nu niet en volgens mij een tijd geleden ook niet.
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren Auteur comment_740529 thanx, ik zal die patch gebruiken,kan ik eindelijk weer samp spelen
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren Auteur comment_740553 thanx,ik zal die patch gebruiken,kan ik eindelijk weer samp spelen niet dus, samp start wel zoals hoort,maar daarna krijig ik een lichtswart scherm met op de achterkanthet beginscherm!! hoe kan dat en hoe verhelp ik dat???
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740559 niet dus,samp start wel zoals hoort,maar daarna krijig ik een lichtswart scherm met op de achterkanthet beginscherm!! hoe kan dat en hoe verhelp ik dat??? De optie die ik nog heb is dat je even de zogenaamde 'V1 Files' installeert, deze bestaan uit de 'main.scm' en de 'script.img'. Normaal gesproken zitten deze gewoon in het spel, dus ook in jouw geval. Maar deze bestanden zijn als het ware nog 'ingesteld' voor V2, daarom moet je dus even kijken of het met die V1 bestanden wel wil. Je kan die bestanden hier downloaden. Je zet de bestanden in de volgende map: '..Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Scritp.' Maak wel back-up's van je huidge bestanden, voor het geval dat je bijvoorbeeld nog met je oude V2 savegames wil spelen.
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren Auteur comment_740675 niet dus,samp start wel zoals hoort,maar daarna krijig ik een lichtswart scherm met op de achterkanthet beginscherm!! hoe kan dat en hoe verhelp ik dat??? De optie die ik nog heb is dat je even de zogenaamde 'V1 Files' installeert, deze bestaan uit de 'main.scm' en de 'script.img'. Normaal gesproken zitten deze gewoon in het spel, dus ook in jouw geval. Maar deze bestanden zijn als het ware nog 'ingesteld' voor V2, daarom moet je dus even kijken of het met die V1 bestanden wel wil. Je kan die bestanden hier downloaden. Je zet de bestanden in de volgende map: '..Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Scritp.' Maak wel back-up's van je huidge bestanden, voor het geval dat je bijvoorbeeld nog met je oude V2 savegames wil spelen. werkt voor geen kut!!!!!!!!!!! !!!!!!! is er nog een moglijkheid????
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740692 Gek dat hij het én na de patch én na die V1 files nog niet doet. Ik vermoed dat het dan ligt aan de '.exe', het bestand waarmee je GTA start. Dit probleem kan misschien in verband staan met de nieuwe versie van SA-MP, die een korte tijd geleden uitgekomen is. Met de oudere versie kon je met een V2 '.exe' nog SA-MP spelen, door middel van die patch en/of V1 bestanden. Een eventuele optie die er rest, is het verkrijgen van een '.exe' voor V1. Maar aangezien we hier niet met die bestanden gaan ronstrooien, kunnen we je daaraan helaas niet verder helpen. Een andere eventuele oplossing heb ik (momenteel) nog niet.
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren Auteur comment_740695 Gek dat hij het én na de patch én na die V1 files nog niet doet. Ik vermoed dat het dan ligt aan de '.exe', het bestand waarmee je GTA start. Dit probleem kan misschien in verband staan met de nieuwe versie van SA-MP, die een korte tijd geleden uitgekomen is. Met de oudere versie kon je met een V2 '.exe' nog SA-MP spelen, door middel van die patch en/of V1 bestanden. Een eventuele optie die er rest, is het verkrijgen van een '.exe' voor V1. Maar aangezien we hier niet met die bestanden gaan ronstrooien, kunnen we je daaraan helaas niet verder helpen. Een andere eventuele oplossing heb ik (momenteel) nog niet. mischien doet hij het nu wel,ik heb wat gevonden, ik hou je op de hoogte!!!!
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren Auteur comment_740703 mischien doet hij het nu wel,ik heb wat gevonden, ik hou je op de hoogte!!!! heeft niet gewerkt,egt kut,niets werkt kun je egt je bestandstrooimachine niet maanzetten??? ik moet gewoon samp spele!!!!!!!!!
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740731 Downgrade dan gewoon :s >>>hier<<< Bewerkt: 25 juli 200717 jaren door linx2
Geplaatst: 29 juli 200717 jaren Auteur comment_743343 Downgrade dan gewoon :s>>>hier<<< hey noob,zeker de eerdere berichten niet gelezen????? alles is al geprobeerd!!!daar heeft matthijs ze best voor gedaan!!!
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren Auteur comment_746358 door het 1 of ander is m'n spel van men savegame,en alle andere troep gecleand,aleen hetbenodigde stond er nog aleen maar,of hij net opnieuw was geinstaleert,dt was wird!!! ik ga hem nu opnieuw downgrade met v1 files khou je wel op de hoogte!!!!!!
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_748234 hey noob,zeker de eerdere berichten niet gelezen????? Hey noob, zeker de forum-regels niet gelezen????? Dubbelposten is niet toegestaan! Je kan makkelijk je eerdere posts aanpassen i.p.v. dubbelposten Succes met het downgraden van je SA Bewerkt: 5 augustus 200717 jaren door Sandra18[NL]
Hoe komt het dat sa-mp niet werkt op v2.00???
eerst deed hij het er wel op namelijk