Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740702 Er staat als ik die rode cirkel in dat dorpje in gaat First Date , en dan na dat filmpje ervan is die missie gelijk afgelopen. Wat moet je dan doen eigelijk? Die lelijkerd praat telkens tegen me meer is er niet echt..
Geplaatst: 25 juli 200717 jaren comment_740704 Er staat als ik die rode cirkel in dat dorpje in gaat First Date , en dan na dat filmpje ervan is die missie gelijk afgelopen. Wat moet je dan doen eigelijk? Die lelijkerd praat telkens tegen me meer is er niet echt.. Dan vertelt Catalina (die lelijkerd dus) dat ze 4 targets heeft gezocht, je moet wel eerst even een auto vinden om haar die te laten vertellen. Als je in de auto bent komen er 4 markers op je map, als je naar 1 van die dingen gaat (ik adviseer de dichtstbijzijnde) dan kan je daar met een missie beginnen.
Er staat als ik die rode cirkel in dat dorpje in gaat First Date , en dan na dat filmpje ervan is die missie gelijk afgelopen.
Wat moet je dan doen eigelijk? Die lelijkerd praat telkens tegen me meer is er niet echt..