Geplaatst: 26 juli 200717 jaren comment_741147 sa : -louisana woman mississippi vcs:rock you like a hurricaneholy driver (een rare versie EDIT: het spijt me de liedjes zijn gewist Bewerkt: 27 juli 200717 jaren door bavo lievens
Geplaatst: 26 juli 200717 jaren comment_741185 Die beide van GTA:VCS doen het niet, misschien even handig om te zeggen
Geplaatst: 26 juli 200717 jaren comment_741366 sa : -louisana woman mississippi vcs:rock you like a hurricaneholy driver (een rare versie Ga is naar www.wikigta.org. Kies de geselecteerde taal. Dan de geselecteerde GTA. Daaronder staan dan een heleboel keues. Klik op Radiozenders. Daar kan je uit radiozenders kiezen. En daar staat de Playlist van dat geselecteerde radiostation. BTW die van SA heb ik al voor je. Conway Twitty & Loretta Lynn -- Lousina Woman, Mississippi Man Asleep At The Wheel -- The Letter That Johnny Walker Read VCS Holy Diver -- Dio Rock You Like A Hurricane -- Scorpions Hopelijk heb je er wat aan. Bewerkt: 26 juli 200717 jaren door Rullez
sa :
-louisana woman mississippi
vcs:rock you like a hurricaneholy driver (een rare versie
EDIT: het spijt me de liedjes zijn gewist
Bewerkt: door bavo lievens