-->nick<-- Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Waarom staat die bank niet gewoon als gebouw in Liberty City inplaats van in Ghost Town? Want dat was toch veel realistischer geweest. En waarom heeft de dodo eigenlijk van die domme vleugels waarmee hij niet kan vliegen? Want waarom zetten ze een vliegtuig in het spel die niet kan vliegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Het antwoord op je eerste vraag staat keurig op wikigta: Ghost town is namelijk niets meer dan het 'decor' waar het eerste deel van de intro van GTA III, de bankoverval, plaatsvindt. Als je de intro goed bekijkt zul je merken dat de gebouwen die je ziet, nergens te vinden zijn in Liberty City. Aangezien het geen echt filmpje is, maar zich real-time afspeelt in het spel, moet deze intro zich dus ergens anders afspelen in Liberty City. Dit blijkt dus in Ghost town te zijn. Ghost town stelt dus een straat voor in Liberty City, maar bestaat in de 'GTA-wereld' niet daadwerkelijk op de plaats achter de bergen. Het is nooit de bedoeling geweest dat spelers van GTA III ghost town kunnen bereiken, aangezien er veel moeite is gedaan om de spookstad zo ontoegankelijk mogelijk te maken. Alhoewel er misschien wel een kleine mogelijkheid is opengelaten zodat de fans weer wat extra discussievoer kregen, met Rockstar weet je het tenslotte nooit. Ghost town bestaat niet in GTA Liberty City Stories. Ghosttown is dus gewoon een decor. Over die dodo, je kan hier wel degelijk redelijk mee vliegen, de tutorial van Lantyz is hierbij erg handig. Maar ik kan je verzekeren, uit ervaring, dat je er na veel oefenen redelijk mee kan vliegen hoor. Waarom ze zo korte vleugels hebben is een ander verhaal. Rockstar had eerst een missie gepland met een zwerver (hij heette Darkel ofzoiets dacht ik) die je 'terroristische opdrachten' geeft, bij een van die missies zat onder ander met een Dodo in het gebouw van Donald Love vliegen. Helaas kwamen voor de uitgave van GTA III de aanslagen van 9/11 in New York, je kan wel begrijpen dat ze die missies eruit hebben gehaald. Ze hebben de Dodo dus aangepast door hem kortere vleugels te geven, maar je kan er dus nog wel mee vliegen, waarom ze hem er niet helemaal hebben uitgehaald weet ik niet, maar het is zeker leuk om er nog in te vliegen . Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord. Bewerkt: 26 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Het antwoord op je eerste vraag staat keurig op wikigta:Ghost town is namelijk niets meer dan het 'decor' waar het eerste deel van de intro van GTA III, de bankoverval, plaatsvindt. Als je de intro goed bekijkt zul je merken dat de gebouwen die je ziet, nergens te vinden zijn in Liberty City. Aangezien het geen echt filmpje is, maar zich real-time afspeelt in het spel, moet deze intro zich dus ergens anders afspelen in Liberty City. Dit blijkt dus in Ghost town te zijn. Ghost town stelt dus een straat voor in Liberty City, maar bestaat in de 'GTA-wereld' niet daadwerkelijk op de plaats achter de bergen. Het is nooit de bedoeling geweest dat spelers van GTA III ghost town kunnen bereiken, aangezien er veel moeite is gedaan om de spookstad zo ontoegankelijk mogelijk te maken. Alhoewel er misschien wel een kleine mogelijkheid is opengelaten zodat de fans weer wat extra discussievoer kregen, met Rockstar weet je het tenslotte nooit. Ghost town bestaat niet in GTA Liberty City Stories. Ghosttown is dus gewoon een decor. Over die dodo, je kan hier wel degelijk redelijk mee vliegen, de tutorial van Lantyz is hierbij erg handig. Maar ik kan je verzekeren, uit ervaring, dat je er na veel oefenen redelijk mee kan vliegen hoor. Waarom ze zo korte vleugels hebben is een ander verhaal. Rockstar had eerst een missie gepland met een zwerver (hij heette Darkel ofzoiets dacht ik) die je 'terroristische opdrachten' geeft, bij een van die missies zat onder ander met een Dodo in het gebouw van Donald Love vliegen. Helaas kwamen voor de uitgave van GTA III de aanslagen van 9/11 in New York, je kan wel begrijpen dat ze die missies eruit hebben gehaald. Ze hebben de Dodo dus aangepast door hem kortere vleugels te geven, maar je kan er dus nog wel mee vliegen, waarom ze hem er niet helemaal hebben uitgehaald weet ik niet, maar het is zeker leuk om er nog in te vliegen . Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord. Over dat decor waarom is het een decor en hebben ze het niet gewoon in de stad geplaatst? En over de dodo dat die missies eruit zijn gehaald kan ik begrijpen maar dat het vliegtuig niet kan vliegen kan ik niet begrijpen (en die manier om er toch mee te kunnen vliegen bedoel ik dan niet want dat vindt ik niet echt vliegen omdat het nauwelijks lukt het ding in de lucht te krijgen, en volgens mij was het niet eens de bedoeling van Rockstar dat je hem echt de lucht in zou kunnen krijgen) Bewerkt: 26 juli 2007 door -->nick<-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Over dat decor waarom is het een decor en hebben ze het niet gewoon in de stad geplaatst?En over de dodo dat die missies eruit zijn gehaald kan ik begrijpen maar dat het vliegtuig niet kan vliegen kan ik niet begrijpen, Ik persoonlijk denk dat ze die 'intro' eerst hebben gemaakt, het is immers het begin van het spel. Er wordt in de ontwikkeltijd van een GTA altijd heel veel geschrapt en veranderd (zie bijvoorbeeld de legerbasis van Vice City). Waarschijnlijk hadden ze de intro dus al af en hebben ze toen nog wat veranderd aan die gebouwen, en dus komt dat niet in overeenstemming met de intro dus moesten ze ghosttown maken. Kortom Rockstar was denk ik gewoon te lui om een nieuw introfilmpje te maken . Over die Dodo, tja Rockstar is een beetje ondoorgrondelijk op dat gebied waarschijnlijk wilden ze wel dat je er eerst goed mee kan vliegen en hebben ze het vanwege 9/11 aangepast. Ik vind het alleen maar goed dat ze hem, dan wel aangepast, erin hebben gehouden. Nu is het juist een uitdaging om te leren vliegen, en nogmaals je kan er echt redelijk goed mee vliegen als je het eenmaal kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Oke ik weet het nou, er mag een op Bewerkt: 26 juli 2007 door -->nick<-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Om nog even alle verwarring, op het gebied van de Dodo, te ontzaaien, zal ik het even proberen uit te leggen. De mogelijke geschrapte missie van Darkel met als gevolg de ingekorte vleugels van de Dodo, is slechts een 'gerucht'. De betreffende missie van Darkel waarbij je zogezegd met een Dodo-vliegtuig bij Donald Love's apartement naar binnen moest vliegen, is uit stand gekomen uit een mengsel van enkele mysterieuze aspecten, die ik hieronder even zal noemen. Darkel, een geschrapt personage. Er is vrij weinig over dit personage bekend, behalve dat hij mogelijk een opdrachtgever zou zijn en zijn missies veel met terrorisme te maken had. Dodo, een vliegtuig zonder vleugels. Vreemd..? Donald Love, een personage dat plotseling, op een zeer mysterieuze manier, verdwijnt. Mensen zoeken achter mysterieuze aspecten vaak een verklaring. Als je de releasedatum (22 oktober 2001) van het spel met de aanslagen in New York (11 september 2001) vergelijkt, valt het je op dat deze datums redelijk dicht bij elkaar liggen. Hieruit is een bepaalde theorie ontstaan: Darkel zou mogelijk geschrapt zijn wegens de aanslagen van 11 september 2001. Hij zou, als we van de theorie uitgaan, een missie hebben waarmee je bij Donald Love's apartement naar binnen moest vliegen. Dit zou verklaren waarom Donald Love plotseling verdwenen is. Om de spelers buiten die missie geen kans te geven om tegen gebouwen aan te vliegen, zijn de vleugels van het voertuig korter gemaakt, zodat hij in eerste instantie onbruikbaar lijkt. Dit zal dus verklaren waarom Donald Love verdwijnt, Darkel geschrapt is en de vleugels van de Dodo zijn ingekort. Maar uiteraard zijn er ook veel dingen die in deze theorie niet kloppen, zoals: Als we de theorie moeten geloven, waarom verdwijnt Donald Love dan zo mysterieus? Het gebeurt veel vaker, dat je opdrachtgevers niet meer ziet doordat ze geen missies meer voor je hebben. Dus, waarom zo mysterieus..? Waarom zijn de vleugels van de Dodo ingekort in plaats van het hele voertuig te verwijderen, aangezien Rockstar dit voertuig -blijkbaar, grotendeels onbruikbaar wilde maken? Maar ja, dit is dus gewoon een gerucht, die je naar eigen inzicht kunt geloven, of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathi Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 Om nog even alle verwarring, op het gebied van de Dodo, te ontzaaien, zal ik het even proberen uit te leggen.De mogelijke geschrapte missie van Darkel met als gevolg de ingekorte vleugels van de Dodo, is slechts een 'gerucht'. De betreffende missie van Darkel waarbij je zogezegd met een Dodo-vliegtuig bij Donald Love's apartement naar binnen moest vliegen, is uit stand gekomen uit een mengsel van enkele mysterieuze aspecten, die ik hieronder even zal noemen. Darkel, een geschrapt personage. Er is vrij weinig over dit personage bekend, behalve dat hij mogelijk een opdrachtgever zou zijn en zijn missies veel met terrorisme te maken had. Dodo, een vliegtuig zonder vleugels. Vreemd..? Donald Love, een personage dat plotseling, op een zeer mysterieuze manier, verdwijnt. Mensen zoeken achter mysterieuze aspecten vaak een verklaring. Als je de releasedatum (22 oktober 2001) van het spel met de aanslagen in New York (11 september 2001) vergelijkt, valt het je op dat deze datums redelijk dicht bij elkaar liggen. Hieruit is een bepaalde theorie ontstaan: Darkel zou mogelijk geschrapt zijn wegens de aanslagen van 11 september 2001. Hij zou, als we van de theorie uitgaan, een missie hebben waarmee je bij Donald Love's apartement naar binnen moest vliegen. Dit zou verklaren waarom Donald Love plotseling verdwenen is. Om de spelers buiten die missie geen kans te geven om tegen gebouwen aan te vliegen, zijn de vleugels van het voertuig korter gemaakt, zodat hij in eerste instantie onbruikbaar lijkt. Dit zal dus verklaren waarom Donald Love verdwijnt, Darkel geschrapt is en de vleugels van de Dodo zijn ingekort. Maar uiteraard zijn er ook veel dingen die in deze theorie niet kloppen, zoals: Als we de theorie moeten geloven, waarom verdwijnt Donald Love dan zo mysterieus? Het gebeurt veel vaker, dat je opdrachtgevers niet meer ziet doordat ze geen missies meer voor je hebben. Dus, waarom zo mysterieus..? Waarom zijn de vleugels van de Dodo ingekort in plaats van het hele voertuig te verwijderen, aangezien Rockstar dit voertuig -blijkbaar, grotendeels onbruikbaar wilde maken? Maar ja, dit is dus gewoon een gerucht, die je naar eigen inzicht kunt geloven, of niet. deze theorie lijkt me het meesty logisch, maar niemand zal het weten buiten rockstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 deze theorie lijkt me het meesty logischLaat het wel duidelijk zijn, dat ik deze theorie niet zelf verzonnen heb, noch geloof. Ik wilde enkel de vergelijking tussen fantasie en werkelijkheid aantonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Weet iemand nog een mod om die missie weer terug te hale?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 De missie heeft hoogstwaarschijnlijk überhaupt nooit bestaan. Sowieso is het niet mogelijk om geschrapte missies terug te halen, aangezien ze nooit vrijgegeven zijn door Rockstar Games. Eventuele mods die je vindt zijn gewoon verzinsels van modders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 ik denk persoonlijk (om maar ff terug te komen op de bank) Dat dat helemaal niet in liberty plaatsvond, maar dat daar alleen de gevangenen werden berecht. Anders hadden ze techt wel in t spel zelf gezet en niet ergens in the middle of nowhere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 De bank draagt toch echt "Liberty City Bank" als naam, wat overigens ook groot op de bank afgebeeld staat. Oorspronkelijk hoort de bank dus wel bij Liberty City, maar je kunt hem alleen in de stad zelf niet terugvinden. Over de reden hiervan kunnen we uren, dagen en vast zelfs maanden discussiëren, omdat het gewoon niet duidelijk is (zie post van Jow Tommy Verceti). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 ik denk dat ze de dodo er inhebben gelaten omdat het gewoon leuk is om er in probeeren te vliegen daarom staat er ook als je de grond raakt XXX seconde in de lucht gebleven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.