Jump to content
Geplaatst:
comment_742173

In de IGN preview van GTA4 is op de 2e pagina duidelijk een screen te zien met daarop in het midden een vliegtuig De afbeelding linken hier ging niet vandaar dat ik hem even online heb gehost, hier het bewijs dus alsnog:

63mbok4.jpg

Oja veel mensen komen nu waarschijnlijk met de opmerking dat dit rondvliegende vliegtuigen zijn die je zelf niet kan besturen, wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien er door R* werd gezegd dat er helemaal geen vliegtuigen in zouden zitten, omdat dit niet realistisch zou zijn. (boven NYC mogen geen vliegtuigen vliegen) Maar als er van zulke rondvliegen lijkt het me dus logisch dat je ze zelf ook kunt besturen.

Dus mijn vermoeden is dat R* ons gewoon behoorlijk voor de gek houd door het te ontkennen, en dan 19 oktober als grote verassing er toch vliegtuigen in zitten? (things will be different?) Wat denk jij?

Bewerkt: door DX11

• Reacties 68
  • Bezichtigingen 8.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_743951
Ik denk dat het een stuisvogel is 0_0

Struisvogels kunnen niet vliegen.

Wat maakt het uit? Ik denk ook een vogel, maar als het een vliegtuig is dan kunnen het altijd van die vliegtuigen zijn die je ziet, maar die je niet kunt besturen (bijvoorbeeld zoals de vogels in San Andreas, of de vliegtuigen in Vice City).

Geplaatst:
comment_743978

Over duidelijk een vliegend schaap (uit worms ?)

Ontopic:

Gwn een vogeltje, wat overigens al lang bekent was

P.S tuurlijk kan je vliegen, je springt gewoon van het empire state building :7

Geplaatst:
comment_744189
Over duidelijk een vliegend schaap (uit worms ?)

Ontopic:

Gwn een vogeltje, wat overigens al lang bekent was

P.S tuurlijk kan je vliegen, je springt gewoon van het empire state building :7

een vogeltje??? als dat een vogeltje is dan ben ik gek, het heeft de vorm van een vliegtuig,

en als dat een vogeltje is, hoe groot zullen vogels wel niet zijn :bonk:

Geplaatst:
comment_744199

ongelofelijk waarom zijn er nu nog mensen die denken dat het een vliegtuig is

duidelijker kan het gewoon niet meer

en als je inzoomt wordt t alleen maar onduidelijker

alsje gewoon kikt zie je dat het een meeuw van de zijkant is

en die rechte lijn die je ziet waarvan iedereen zegt dat et de vleugels zijn is het lichaam van de meeuw

dat deel met het zwarte puntje is de linker vleugel

nu duidelijk genoeg

wanneer wordt dit topic toch gesloten :duh:

Geplaatst:
comment_744201
wanneer wordt dit topic toch gesloten :duh:

Niet elk topic waarbij het onderwerp afgehandeld is hoeft gesloten te worden, hoor... Alleen als er leden zoals jij zijn die overal nog even op willen reageren, anders was het al verder afgezakt.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.