Ik kan eindelijk weer GTA San Andreas doen omdat de driver van mijn geluidskaart de problemen veroorzaakt maar nu zit ik met het volgende probleem; de standaart driver die Windows erop zet is maar een simpele stereo driver , terwijl ik 5.1 surround heb dus ik krijg maar het geluid van een 2.1 setje. Maar ik kan de driver niet weer instaleren want dan doet GTA Sa , Vice City en mogelijk ook GTA III het niet goed weet iemand een driver die op alle of veel geluidskaarten werkt en 5.1 ondersteund?
Ik heb een geluidskaart van C-Media en de driver die er bij zat was Xear 3D , ook van C-Media.
Hoi
Ik kan eindelijk weer GTA San Andreas doen omdat de driver van mijn geluidskaart de problemen veroorzaakt maar nu zit ik met het volgende probleem; de standaart driver die Windows erop zet is maar een simpele stereo driver , terwijl ik 5.1 surround heb
dus ik krijg maar het geluid van een 2.1 setje. Maar ik kan de driver niet weer instaleren want dan doet GTA Sa , Vice City en mogelijk ook GTA III het niet goed
weet iemand een driver die op alle of veel geluidskaarten werkt en 5.1 ondersteund?
Ik heb een geluidskaart van C-Media en de driver die er bij zat was Xear 3D , ook van C-Media.
greetz