Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66469 Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraagje.Heb al geprobeerd mijn antwoord te vinden met de zoekker maar ik vind nix.Moet je namelijk alle huizen kopen voor de 100% te halen of zijn die save houses maar bijzaak?
Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66680 ow weer wat geleerd hahahaha :lol: , maar er zijn wat huizen die verbind zijn met missies zo als Zero's RC shop ofzo iets en die vliegveld en in vice city had je ook erg veel dus het lijkt me erg logisch dat je wel alle huizen moet hebben om zeker van te zijn of er missies bij zitten.
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_66899 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog? Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA.
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_66914 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog?Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA. In Vice hebben deze properties een save en missie functie: Huis: - Vercetti Estate Bedrijf: - Sunshine - Print shop - Cherry poppers - Boatyard - Malibu club - Pole Position (niet echt een missie)
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67093 Moet je ook dat spookhuis kopen? Ja. Ik moet nog 3 huizen kopen en dan heb ik ze allemaal, en als je die spookhuis hebt wat krijg je daar dan?
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67120 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog?Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA. Maar hoe kan je missies doen voor Wang Cars dan ? Staat er ergens een rode cirkel? Want heb daar nog niks gevonden :rolleyes:
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67236 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog?Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA. Maar hoe kan je missies doen voor Wang Cars dan ? Staat er ergens een rode cirkel? Want heb daar nog niks gevonden :rolleyes: Als je je rijschool hebt uitgespeeld (en alle missie hebt gehaald in SF) word je opgebelt dat je missie's kan doen voor wang cars. En die kan je dan bij cesar doen.
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67293 ow weer wat geleerd hahahaha :lol: , maar er zijn wat huizen die verbind zijn met missies zo als Zero's RC shop ofzo iets en die vliegveld en in vice city had je ook erg veel dus het lijkt me erg logisch dat je wel alle huizen moet hebben om zeker van te zijn of er missies bij zitten. dat zijn assets die heb je ook nodig om 100 procent te halen
Geplaatst: 24 december 200420 jaren Auteur comment_68118 Ok ik moet dus alle huizen kopen thnx voor de hulp
Hallo,
ik ben nieuw hier en heb een vraagje.Heb al geprobeerd mijn antwoord te vinden met de zoekker maar ik vind nix.Moet je namelijk alle huizen kopen voor de 100% te halen of zijn die save houses maar bijzaak?