ok, hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum omdat ik met een klein probleempje zit
dus:
Ik vond dat het na een jaar weer eens tijd was om men GTA:SA te installeren, vrijdag middag; ik installeer men GTA:SA zonder problemen, ik wou zéér graag Car Mods installeren maar ik weet daar nie veel van DUS heeft ne goeie vriend van mij , mij via xfire geholpen, stap per stap legde hij uit hoe ik een vette lambo' kon installeren.
Ik gebruikte Alci's IMG Mod 1.5 , ik download de Lambo' , kopiëer de files met dezelfde naam (idg: remingt.dll en remingt.dxt als ik het nog kan herinneren) ik open via Alci's IMG mod gta3.img en ik Import (if file not exists)(zei hij) en ik plaats de files met dezelfde naam (zie vernoemde file) erbij en ik druk op 'rebuild' .
Voila zegt men maat, nu kan je een remington zoeken en gaan 'rondcrossen' . ik zo blij als maar kan zijn maar tot men grote verbazing... ik laad men Save File en het blijft hangen op +- 50% geladen (yeap ik heb V2.0) nu hebbik in een ander topic gelezen dat ik V1.0 nodig heb en via een gegeven link in die topic kan ik 'em downgraden (dit haddik NET gelezen dus ik ben heel blij dattik eindelijk met 'dikke bakken' kan rijden door simpelweg men GTA te downgraden ... ok dat lijkt volgens mij een opgelost probleem ...
Waarom deze topic zeg je ?
Juist
gisteren avond toen ik men PC had moeten heropstarten leesde hij de CD gewoon niet meer; vervolgens stond er (als ik op de Snelkoppeling drukte ) "Please insert CD/DVD" mhmh, ik doe men sluif open, blaas en wrijf eens over de CD en nog steeds leest hij ze niet, ik ga naar men vader's PC en daar leest hij de CD wel ... wartefaaaaact ? (mijn woord voor wtf ...)
ik heb alles van GTA eraf gegooid, via Configuratiescherm>Software GTA uninstalled, GTA user files eraf gegooid, Rockstar games file op men C: schijf eraf gegooid en ik dacht, nja, geen GTA meer voor mij op deze pc ...
zaterd ochtend, ik start men PC op en dacht, mhmh even nog eens proberen, ik steek mijn GTA CD in en het werkt weer ! hij leesde de CD dus ik druk op Install GTA:SA , la la la hij installeerd het, doe weer een mod, blijft weer vasthangen bij het laden (V2.0 , ik wist op dit punt nog niet van dat downgraden), reboot weer en wonder bij wonder, 'Please Insert CD/DVD" ik uninstall het op getoonde manier , wil herinstallen maar hij leest het niet dus ik kan niet opnieuw installen, Save File erop zetten van deze site (die wat V2.0) , DAN downgraden tot V1 en dan Mods erop zetten en dan HOPEN dat het wel laad
(BTW kan ik dat van Die Save files op dit forum en DAARNA downgraden ? en dan nog spelen op die save file (End of the line' )
Nu was mijn vraag ....
(na al die uitleg, nu weet ik zeker of iedereen mijn probleem begrijpt EN misschien nog zaken ziet die niet gaan terwijl ik denk van wel, aub maak da een opmerking daarvan)
"Waarom leest hij mijn CD niet meer "
ik zou zeer blij zijn als iemand mij op puntjes kan wijzen die wel/niet kunnen enz ...
ok, hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum omdat ik met een klein probleempje zit
dus:
Ik vond dat het na een jaar weer eens tijd was om men GTA:SA te installeren, vrijdag middag; ik installeer men GTA:SA zonder problemen, ik wou zéér graag Car Mods installeren maar ik weet daar nie veel van DUS heeft ne goeie vriend van mij , mij via xfire geholpen, stap per stap legde hij uit hoe ik een vette lambo' kon installeren.
Ik gebruikte Alci's IMG Mod 1.5 , ik download de Lambo' , kopiëer de files met dezelfde naam (idg: remingt.dll en remingt.dxt als ik het nog kan herinneren) ik open via Alci's IMG mod gta3.img en ik Import (if file not exists)(zei hij) en ik plaats de files met dezelfde naam (zie vernoemde file) erbij en ik druk op 'rebuild' .
Voila zegt men maat, nu kan je een remington zoeken en gaan 'rondcrossen' . ik zo blij als maar kan zijn maar tot men grote verbazing... ik laad men Save File en het blijft hangen op +- 50% geladen (yeap ik heb V2.0) nu hebbik in een ander topic gelezen dat ik V1.0 nodig heb en via een gegeven link in die topic kan ik 'em downgraden (dit haddik NET gelezen dus ik ben heel blij dattik eindelijk met 'dikke bakken' kan rijden door simpelweg men GTA te downgraden ... ok dat lijkt volgens mij een opgelost probleem ...
Waarom deze topic zeg je ?
Juist
gisteren avond toen ik men PC had moeten heropstarten leesde hij de CD gewoon niet meer; vervolgens stond er (als ik op de Snelkoppeling drukte ) "Please insert CD/DVD"
mhmh, ik doe men sluif open, blaas en wrijf eens over de CD en nog steeds leest hij ze niet, ik ga naar men vader's PC en daar leest hij de CD wel ... wartefaaaaact ? (mijn woord voor wtf ...)
ik heb alles van GTA eraf gegooid, via Configuratiescherm>Software GTA uninstalled, GTA user files eraf gegooid, Rockstar games file op men C: schijf eraf gegooid en ik dacht, nja, geen GTA meer voor mij op deze pc ...
zaterd ochtend, ik start men PC op en dacht, mhmh even nog eens proberen, ik steek mijn GTA CD in en
het werkt weer !
hij leesde de CD dus ik druk op Install GTA:SA , la la la
hij installeerd het, doe weer een mod, blijft weer vasthangen bij het laden (V2.0 , ik wist op dit punt nog niet van dat downgraden), reboot weer en wonder bij wonder, 'Please Insert CD/DVD" ik uninstall het op getoonde manier , wil herinstallen maar hij leest het niet dus ik kan niet opnieuw installen, Save File erop zetten van deze site (die wat V2.0) , DAN downgraden tot V1 en dan Mods erop zetten en dan HOPEN dat het wel laad
(BTW kan ik dat van Die Save files op dit forum en DAARNA downgraden ? en dan nog spelen op die save file (End of the line'
)
Nu was mijn vraag ....
(na al die uitleg, nu weet ik zeker of iedereen mijn probleem begrijpt EN misschien nog zaken ziet die niet gaan terwijl ik denk van wel, aub maak da een opmerking daarvan)
"Waarom leest hij mijn CD niet meer
"
ik zou zeer blij zijn als iemand mij op puntjes kan wijzen die wel/niet kunnen enz ...
Dank bij voorbaat.
~~ecknine
ps. ik download mijn mods van http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...?path=start.php