Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
Posted

Ik ben al god weet hoe lang op zoek naar een Keyblade mod voor GTA SA (Keyblade = wapen in de vorm van een sleutel in de game Kingdom Hearts)

Ik had er voor VC één gevonden en geprobeerd te converteren maar hij was gelocked ofzo. IK heb in dit forum gezocht en toen kwam ik dit tegen:

55967048bt9.jpg

Van wie is dit, is het voor SA, en gaat het nog afgemaakt worden??

Featured Replies

Waar op het forum heb je die screen gezien? Misschien kan je de modeller PB´n en kijken of je het model kan bemachtigen, daarna is het gewoon een kwestie van ingame zetten, wat vast wel iemand voor je wilt doen hier op GTAForum.nl

• Author

In het show je models topic in een post van DaBeast...

Dat modeltje ben ik al een tijdje vergeten ^_^ . Hij was eerst ook bedoelt voor San Andreas, ik heb hem ook ingame gezet enzo. Maar ik vond het er niet echt mooi uitzien. Wellicht omdat ik aleen een reflection material heb gebruikt, en geen bodymap. Maar zo'n bodymap maken kost best wel redelijk veel tijd (die ik toen niet had), daarom was ik er niet mee doorgegaan. Ik heb deze week wel ergens een gaatje denk ik, dus als je even kan wachten? :Y Of als hij zoals hij er nu yuitziet goed genoeg is, kan dat ook :7 .

Zo zag hij er ingame uit:

gta_sa%202007-05-20%2019-04-29-95.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

• Author

Als je hem af kan maken, heel graag, alvast bedankt

• 2 weeks later...
  • Author

Ben je er nog mee bezig

Ben je er nog mee bezig

Stuur anders een PB'tje

Ja, ik ben er inderdaat nog mee bezig. Hij is nu keurig geUVW mapt, nu zoek ik nog een manier om hem met de wireframe te exporteren. Tevens kon je dit ook gewoon via PB vragen, aangezien het niet echt nodig is om elke keer te bumpen. Tevens doe ik het ook in mijn vrije tijd, wat dus betekend dat ik niet altijd evenveel tijd heb.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

• 5 weeks later...
  • Author

is ie al klaar

Zoals ie hierboven al zei, stuur m een PB. Dan kan dit topic verder gewoon rusten enzo.