Geplaatst: 29 juli 200717 jaren comment_742954 Hallo iedereen mijn vriend heeft mij zijn script doorgestuurd naar mij. alleen het is niet in .amx maar in .pwn , en om het in server.cfg te zetten moet het dus .amx zijn het ik begrepen. kan je dat nog veranderen??????
Geplaatst: 29 juli 200717 jaren comment_743062 Hallo iedereenmijn vriend heeft mij zijn script doorgestuurd naar mij. alleen het is niet in .amx maar in .pwn , en om het in server.cfg te zetten moet het dus .amx zijn het ik begrepen. kan je dat nog veranderen?????? Ja, als het goed is heb je het programma 'Pawno' - Zet script.pwn in de map Gamemodes - Open script.pwn met Pawno - Druk op het blauwe driehoekje (of op F5) - Er word dan een pop-up geopent. - Als er geen error's verschijnen, staat er nu het bestand script.amx in de map Gamemodes Succes ermee Grtz Sandra
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_748272 Een error bij het compilen van de pawncode komt alleen voor als er eén of meerdere fouten in het script zitten. Meestal krijg je een error als deze: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\newscript.pwn(145) : error 001: expected token: ";", but found "return" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Dit is makkelijk te verhelpen als je even het woordje return zoekt, en boven dat woordje niet ; ziet staan.
Hallo iedereen
mijn vriend heeft mij zijn script doorgestuurd naar mij.
alleen het is niet in .amx maar in .pwn
, en om het in server.cfg te zetten moet het dus .amx zijn het ik begrepen.
kan je dat nog veranderen??????