Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66544 ik ben bij een missie aangekomen waardoor je met dat vliegtuig naar liberty city hee n moet vliegen maar als ik daar heen ga zie ik geen corona of wat en men vliegtuig wil ook niet helemaal omhoog <_< hij blijft net onder de limiet (de hoogte)
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67295 Probeer eens laag boven zee te vliegen. Ik ben een week of 2 geleden overnieuw begonnen, en toen ik heel hoog vloog kwam dat filmpje ook maar niet. kan een fout zijn in het spel miss een glitch???
Geplaatst: 23 december 200420 jaren Auteur comment_67421 het is gelukt en voor degen die zeiden door een corona vliegen hebben het goed mis ik vloog niet helemaal omhoog maar een stuk eronder toen kwam het filmpje wel en met dat landinggstelinklappen zo dom ben ik ook al weer niet dat ik dat vergeet <_< dus onderweg GEEN CORONA
Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67561 Ik had het ook heel vaak geprobeerd maar na een tijdje kwam het filmpje (je moet extreem hoog zitten). :gtasign: :gtasign: :gtasign:
Geplaatst: 27 december 200420 jaren comment_69690 bij mij lukt het ook niet, en op een gegeven moment verdwijnt dat tekentje(op de radar) wel staat hij nog op de map, maar toch gebeurt er niks, selfs nie naar 20 minuten fliegen
Geplaatst: 28 december 200420 jaren comment_70361 bij mij lukt het ook niet, en op een gegeven moment verdwijnt dat tekentje(op de radar) wel staat hij nog op de map, maar toch gebeurt er niks, selfs nie naar 20 minuten fliegen bij mij ook eerst maar nu wel veel oefenen Bewerkt: 28 december 200420 jaren door juul
ik ben bij een missie aangekomen
waardoor je met dat vliegtuig naar liberty city hee n moet vliegen
maar als ik daar heen ga zie ik geen corona of wat
en men vliegtuig wil ook niet helemaal omhoog <_<
hij blijft net onder de limiet (de hoogte)