Ik weet het, Big Foot bestaat niet, maar toch wil ik dit even melden.
In het huis van CJ zijn ma hangen verschillende schilderijen waaronder eentje van een donker bos (bij de tv in de buurt) als je daar aan de rechter kan kijkt zie je de vorm van de Big Foot.
Ik weet wel dat hij niet bestaat maar waarom al die verwijzingen?!
Het kan ook zijn dat je zoiets zo graag wil zien dat je het ook ziet.
Ik heb geen camera (die het nog doet) dus wil iemand voor mij die foto maken?
Ik zal dan aanwijzen waar hij zit.
Greets Slimm
Ps: Ik heb nog een glitch gevonden,als je tegen de spiegel gaat staan (In je klerenkast) en als je dan een bazooka tegen de spiegel schiet vliegt ie gewoon door de spiegel heen en zie je hem wegvliegen in spiegelbeeld (zeg maar in een soort wereld achter de spiegel) het lukt trouwens ook met een vlammenwerper.
Ik weet het, Big Foot bestaat niet, maar toch wil ik dit even melden.
In het huis van CJ zijn ma hangen verschillende schilderijen waaronder eentje van een donker bos (bij de tv in de buurt) als je daar aan de rechter kan kijkt zie je de vorm van de Big Foot.
Ik weet wel dat hij niet bestaat maar waarom al die verwijzingen?!
Het kan ook zijn dat je zoiets zo graag wil zien dat je het ook ziet.
Ik heb geen camera (die het nog doet) dus wil iemand voor mij die foto maken?
Ik zal dan aanwijzen waar hij zit.
Greets Slimm
Ps: Ik heb nog een glitch gevonden,als je tegen de spiegel gaat staan (In je klerenkast) en als je dan een bazooka tegen de spiegel schiet vliegt ie gewoon door de spiegel heen en zie je hem wegvliegen in spiegelbeeld (zeg maar in een soort wereld achter de spiegel) het lukt trouwens ook met een vlammenwerper.
Bewerkt: door Slimm