kan iemand mij uitleggen hoe je die easter egg van dat vcn gebouw en die helipad met dat door de muur springen bij dat VCN gebouw in downtown naast de brug naar prawn island in dat gebouw is volgens wiki gta een werkelijke easteregg te vinden ze hebben het er
over dat je naar de lift moet en bovenop het gebouw door een raam heen moet springen maar welk raam moet ik door heen springen ik zie in het gebouw naast VCN een knipperend streepje maar als ik daar doorheen wil springen valt tommy gewoon naar beneden naast het gebouw op de grond
kan iemand mij uitleggen hoe je die easter egg van dat vcn gebouw en die helipad met dat door de muur springen
bij dat VCN gebouw in downtown naast de brug naar prawn island in dat gebouw is volgens wiki gta een werkelijke easteregg te vinden ze hebben het er
over dat je naar de lift moet en bovenop het gebouw door een raam heen moet springen maar welk raam moet ik door heen springen ik zie in het gebouw naast VCN een knipperend streepje maar als ik daar doorheen wil springen valt tommy gewoon naar beneden naast het gebouw op de grond
Bewerkt: door kgta forum