Jump to content
Posted
comment_743519

Ik heb een vraag over het gebruik van meerdere textures.

Stel je voor, je hebt twee textures.

Dan moet je dus in je editable poly vlakken selecteren ==> Map Material toevoegen met daarin de BMP van je texture

Zo heb je bijv. 2X een Map Material toegevoegd.

Stel je voor, die zijn totaal niet goed gedraaid en gescaled.

Dan moet er dus gewerkt worden met de UVW map.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik van die ene groep polys de texture kan draaien, verkleinen enz. En dus ook van de andere groep? Los van elkaar

En het uiteraard ook werken ingame ;)

bedankt

Featured Replies

comment_744472

Door de 2 groepen polygonen een verschillende texture (gewoon door 2 verschillende bolletjes te gebruiken) te geven en deze vervolgens te 'Unwrap UVW'-en. Draaien, scalen en alles wat je wilt kan je super makkelijk doen met deze functie. Je kan hem zeg maar alles mee doen wat je wil (qua texture positie dan). Mijn colega, Wazuup heeft een tijdje geleden er een handige tutorial over gemaakt.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.