Geplaatst: 30 juli 200717 jaren comment_743531 Hallo mensen,, Ik ga weer eens met 3 missies vast waar ik nou totaal echt niet verder kom de 3 missies zijn Missie's: 1* Van Ryder: Dat je naar het leger moet,, en dan die pakjes moet inladen 2* Big Smoke 3* CV - El Corona: Je moet ergens een Low Rider pikken ofzo, en dan naar die meeting heen gaan Cheats: Ja Versie: 1.01 M.v.g The Distortion Hoop dat iemand me met deze 3 missies zou kunnen helpen GTASAsf1.b
Geplaatst: 30 juli 200717 jaren comment_743533 Mission Passed-Robing uncle Sam Ryder Beloning: +Respect Mission Passed-Running Dog Big Smoke Beloning: +Respect Mission Passed-High Stakes, Low-Rider Cesar Vialpando Beloning: $1000 Bij het behalen van deze 3 missies heb ik geen cheats of mods gebruikt. Ik wens je veel succes bij de vervolg missies ! Bewerkt: 30 juli 200717 jaren door Wijst
Geplaatst: 30 juli 200717 jaren Auteur comment_743534 Doe ik graag voor je ! Heel erg bedankt dat je er moeite voor wilt doen Dankje Mvg The Distortion ..Chris Edit: WOow heel erg bedankt dat je het zo snel heb gedaan En bedankt Grtz Distortion Bewerkt: 30 juli 200717 jaren door The Distortion
Geplaatst: 30 juli 200717 jaren comment_743604 Met het vriendelijke verzoek om voortaan het lijstje uit de regels te gebruiken, sluit ik dit topic.
Hallo mensen,,
Ik ga weer eens met 3 missies vast waar ik nou totaal echt niet verder kom
de 3 missies zijn
Missie's:
1* Van Ryder: Dat je naar het leger moet,, en dan die pakjes moet inladen
2* Big Smoke
3* CV - El Corona: Je moet ergens een Low Rider pikken ofzo, en dan naar die meeting heen gaan
Cheats: Ja
Versie: 1.01
M.v.g
The Distortion
Hoop dat iemand me met deze 3 missies zou kunnen helpen
GTASAsf1.b