Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_743637
De titel zegt het al, bestaat er een mod waarmee ik bijv. een auto zelf kan aanpassen?

Aanpassen in welke zin? Wil je er plaatjes op hebben? Hele gekke kleur? Spoilers veranderen? Iets anders?

Misschien kan het eenvoudig, door gewoon even in het spel naar een modshop te gaan:

TransFender

Loco Low Co.

Wheel Arch Angels

Hopelijk bevredigd dit je behoeftes, maar voor het geval dit niet zo is, verplaats ik dit topic naar de modding fora. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_743644

Sorry, daar had ik hem ook gezet mat opeens staat hij hier,

Maar ik bedoel geen garage ik bedoel een programma waarmee ik dingen aan auto's kan aanpassen dat niet in gta sa kan.

bijvoorbeeld een bumper op een helikopter zetten of zo iets

P.S. plaatjes en gekke kleuren veranderen kan ik al (met txd workshop)

Bewerkt: door Danny_k

Geplaatst:
comment_743800

Je kunt textures veranderen. Maar om de 'vorm' van een voertuig aan te passen kun je het beste leren modellen met een 3D programma als ZModeler of 3DSMax. Ik dacht niet dat er makkelijkere tools voor waren.

Geplaatst:
comment_743874

Zelf aanpassen gaat niet heel snel.

Je moet veel verstand hebben van UVW mappen (textures erin zetten)

en daar moet je dan ook erg veel polys maken zodat het gedetailerder is.

Sinds wanneer kwam je met jou idee op?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_749230
Zelf aanpassen gaat niet heel snel.

Je moet veel verstand hebben van UVW mappen (textures erin zetten)

en daar moet je dan ook erg veel polys maken zodat het gedetailerder is.

Sinds wanneer kwam je met jou idee op?

Ik bedoel zo iets als (Google) SketchUp maar dan dat hij .txd of .dff kan openen

Geplaatst:
comment_750123
En waar download ik 3dsmax?

Google is your friend ;) Ik zoek wel even :)

En je kunt er wel alleen maar trials van downloaden!

Voor de volledige versie moet je betalen!

Greetz :cya:

EDIT:Ik heb hier eentje gevonden,je moet je wel eerst registreren!

>>DIT<<

is de link :)

Veel plezier ermee :)

Bewerkt: door Ninoke

Geplaatst:
comment_752496
Oke ik heb hem met dat script gedoe maar ik kan geen eens .dff of .txd openen!

Op deze manier gaat het niet lukken jongen. 3DSmax is een gecompliceerd programma, en er is tijd nodig om het onder de knie te krijgen... Als ik jou was zou ik het gewoon laten bij het downloaden van kant en klare automods.

Mocht je het toch willen proberen, kun je tutorials vinden in de "Master Tutorial List"...

Succes,

Geplaatst:
comment_752717
Auto's inporteren moet tovh niet moeilijk zijn :)

Komt omdat je niet op 'openen' moet klikken, maar dat je eerst in 3dsmax het script moet runnen, zodat je een nieuw schermpje krijgt, en via dat ding moet importeren.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_753666

En hoe moet ik dat script runnen?

want zoals ik het readme bestand stond, stond er dat ik die bestanden de 3DSmax bestanden moest overschrijeven,

dat het ik ook gedaan maar hoe moet ik dat script dan runnen ?

Geplaatst:
comment_753670

In 3dsmax, klik bovenaan (in die balk met oa 'file', 'edit', 'tools' etc) op MAXScript, en klik vervolgens op Run script. Blader verolgens naar bijvoorbeeld de GTA_DFF_IO.

Er is nog een andere mogelijkheid. Als je het beginscherm ziet zeg maar, met 4 lege velden, zie je aan de rechterkant een aantal opties staan met Kam's GTA scripts erboven (rechts van t 'Perspective' schermpje). Vervolgens kun je op één van de knoppen klikken, zoals DFF IO of Collision IO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.