Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66644 Wat/welk programma is het best om zo´n prachtig filmpje in elkaat te zetten~? dan bedoel ik dus: mooie teksten toevoegen, mooie overgangen,muziek toevoegen? Hiermee helt up me echt mee. :rolleyes: ----- :rolleyes:
Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66725 fimpjes weet ik echt niet wel voor geluid gta games:download:san andreas radio EDIT SLOTJE Bewerkt: 21 december 200420 jaren door mango
Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66761 EDIT SLOTJE Waarom een slotje? Z'n vraag is niet beantwoord. En als er een ander topic over is, is het iig. netjes om hem daar heen te verwijzen... Verplaatst naar Computer forum
Geplaatst: 21 december 200420 jaren comment_66768 als je een trial van swishmax download kan je tekst effecten maken en opslaan als avi en kan je in windows movie maker achter elkaar plakken en muziek toevoegen enz
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_66897 Windows moviemaker en eens updaten, dan heb je speciale titel en overgang effecten.
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67125 Pinnecle misschien schijnt een erg goed programma te zijn beter dan movie maker 2. Edit:Mango als een vraag nog niet beantwoordt is dan ga je toch niet zeggge Slotje.
Geplaatst: 24 december 200420 jaren Auteur comment_68193 Pinnecle misschien schijnt een erg goed programma te zijn beter dan movie maker 2.Edit:Mango als een vraag nog niet beantwoordt is dan ga je toch niet zeggge Slotje. Waar kan ik Pinnecle downen??? :unsure:
Wat/welk programma is het best om zo´n prachtig filmpje in elkaat te zetten~?
dan bedoel ik dus: mooie teksten toevoegen, mooie overgangen,muziek toevoegen?
Hiermee helt up me echt mee.
:rolleyes: ----- :rolleyes: