Geplaatst: 30 juli 200717 jaren comment_744079 weet iemand waar i gta lettertypes vandaan haal? of waar ik het kan downloaden???
Geplaatst: 30 juli 200717 jaren comment_744104 Ik heb de fonts even voor je opgezocht. Het packet bevat de lettertypes van GTA3, VC en SA. Veel plezier er mee! Klik hier voor de informatie. Klik hier voor de direct-download-link. Bewerkt: 30 juli 200717 jaren door kristof01
Geplaatst: 30 juli 200717 jaren Auteur comment_744113 Ik heb de fonts even voor je opgezocht. Het packet bevat de lettertypes van GTA3, VC en SA. Veel plezier er mee!Klik hier voor de informatie. Klik hier voor de direct-download-link. hardstikke bedankt respect man.
Geplaatst: 30 juli 200717 jaren comment_744116 Ik heb de fonts even voor je opgezocht. Het packet bevat de lettertypes van GTA3, VC en SA. Veel plezier er mee!Klik hier voor de informatie. Klik hier voor de direct-download-link. hardstikke bedankt respect man. Geen probleem hoor, we zijn hier om elkaar te helpen. Als je trouwens niet weer hoe je de fonts moet installeren geef je maar een kick ! Kristof
weet iemand waar i gta lettertypes vandaan haal? of waar ik het kan downloaden???