Jump to content
Geplaatst:
comment_744087

Hey!

Gebruik je fantasie, als je zou mee werken aan Rockstar's, LCS zou mogen werken, welke cheats zou je verzinnen?

Ik:

• Spawn Hunter
  • Willekeurig Personage
  • Dodo's op Francis International:klap:
  • Erg hoog vliegen
  • PCJ-600 Rijden op muren
  • Claude als hoofdpersonage
  • :)

Als dit topic nutteloos is kan er een slotje op!

Greets, Miek

Bewerkt: door Miek

• Reacties 162
  • Bezichtigingen 86.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_751506

Euhm .. 1 cheat dat je 100% health, 100% armor en een aantal goede wapens krijgt.

Verders zou ik cheats maken van alle auto's

En een cheat voor F1 wagens.

Meer cheats zou ik niet willen. ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_766509

een totalgangwar cheat(alle gangs tegen elkaar+na een tijdje het leger ook meedoet)

dat je een vliegtuig met atoombom kon jatten(alleen schadelijk voor politie&peds niet voor jou en de gebouwen)

en meer vette dingen

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_775985

Ik zou gewoon een cheat maken zodat je wanneer je je opdrachtgever doodt, je zijn missie gehaald hebt. (Geen geld natuurlijk). Want op een gegeven moment moet je Avery Carrington over de kling jagen.. dat kon ik bijna niet over mijn hart verkrijgen. Avery is een held. :duh:

Geplaatst:
comment_777178

Ik zou idd cheats maken voor de Dodo, maar aan de ene kant, als daar een cheat voor zou zijn, zouden ze hem er ook niet uit hoeven te halen. Maarja, verder cheats zoals in Vice City, van die lol cheats, zoals willekeurig outfit en vliegende autos en chicks with guns.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.