Geplaatst: 27 maart 200421 jaren comment_3808 Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet) Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18620 ondertussen stond ie er al nu staat ie er 2x, ik heb ze nu op picture trail gezet en nu doen ze het!
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18621 ow, dan hadden we alletwee te gelijk gepost! maar nu weer on-topic! :lol:
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18681 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland?
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18683 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink:
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18685 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink:
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18686 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink: van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol:
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18687 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink: van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: ja maar ik bedoelde waar precies hij valde dan kan ik er ook in
Geplaatst: 3 augustus 200420 jaren comment_18689 Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: cool waar ben je beland? Dat zie je onder de post :blink: onder welke post :blink: van lunatic: Check dit :lol: ik vloog met heli in de lucht..hij stond in de fik ik spring naar beneden ik ga door de grond heen en ik klap hier op de grond terecht !! :lol: ja maar ik bedoelde waar precies hij valde dan kan ik er ook in Ow, bedoel je het zo! :lol:
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18971 Dit is ook zoiets, ik keek ff in het water ik zag iets vaags ik zoom in met sniper en krijg dit te zien :blink: het is volgens mij een schildpat
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18973 Dit is ook zoiets, ik keek ff in het water ik zag iets vaags ik zoom in met sniper en krijg dit te zien :blink: het is volgens mij een schildpat Het is inderdaad een schilpad Er zit nog meer beesten in de zee zoals: Haaien, Dolfijnen, Vissen, Kwallen enzovoort!
Geplaatst: 5 augustus 200420 jaren comment_18996 Als je nog vette MTA Screenshots hebt mail ze even naar mij dan zet ik ze op www.mtascreenshots.tk
Geplaatst: 6 augustus 200420 jaren comment_19082 Ik kwam dit ook tegen in me eige kamer in dat hotel op het begin ! :lol:
Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet)
Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw