Geplaatst: 27 maart 200421 jaren comment_3808 Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet) Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33748 STOPPIE dat lukt bijna niet dat is toch zo heeel hard rijden dan heel hard remmen en dan op je voorwiel rijden
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33754 Ja, maar met een scooter kan je doorblijven rijden, d.m.v voorwielaandrijving B)
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33768 ??? Ik weet helemaal niet hoe ik een stoppie kan maken>... :huh:
Geplaatst: 8 oktober 200420 jaren comment_33864 ???Ik weet helemaal niet hoe ik een stoppie kan maken>... :huh: Door te remmen en op numpad 9 te drukken
Geplaatst: 12 oktober 200420 jaren comment_35050 waneer mag ik plaatjes bij je handtekening Bij je handtekening altijd, Je moet eerst een de url van het plaatje waar je handtekening maakt zetten dit doe je door op img te drukken en daar de url
Geplaatst: 14 oktober 200420 jaren comment_35424 Eng.. :blink: Ik had die Msn poppetjes als avatar.. Toen had hij die.. Nu heeft tie [check bijlage] En die heb ik dus op de pc staan En hij opende een topic <_< Hacker of toeval? Edit: Hier ik kanhet bewijze deze stond in mun sig die al best oud is: Bewerkt: 14 oktober 200420 jaren door Timovich
Geplaatst: 14 oktober 200420 jaren comment_35436 Edit: Hier ik kanhet bewijze deze stond in mun sig die al best oud is: Wat is er met die sig dan? En als cjsa idd een hacker is: BANNEN DIE HANDEL! En hij is ook nog een boostposter ooK!
Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet)
Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw