Geplaatst: 27 maart 200421 jaren comment_3808 Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet) Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw
Geplaatst: 17 oktober 200420 jaren comment_36174 Hoe doe je dat dan weer? Hehe ok Uitleg Je typt bigban en je gaat naar een auto toe en jat hem, wanneer je instapt typ je "g" (bigban had je al getypt en dan die g nog en de autos ontploffe) Je zit dan in een ontplofte auto alleen hij fikt nog typ daarom aspirine.
Geplaatst: 17 oktober 200420 jaren comment_36188 Maar dan kun je toch niet doorrijden? Ik ben dan altijd al gelijk dood!
Geplaatst: 17 oktober 200420 jaren comment_36215 Maar dan kun je toch niet doorrijden? Ik ben dan altijd al gelijk dood! Jawel hoor daarom moet je aspirine doen
Geplaatst: 20 oktober 200420 jaren comment_37129 BBQ EETSMAKELIJK Sorry maar dit wordt gezien als spam Post wat zinnigs zoals bij deze topic een screenshot bijv.
Geplaatst: 31 oktober 200420 jaren comment_41821 Tommy: Ik kan rijden zonder motor ! Hoe doe je dat, of komt het door die gedownloade motor? :lol:
Geplaatst: 2 november 200420 jaren comment_42742 Doordat ik gewoon keihard tegen de muur knalde, maar ook door die gedownloade motor, daardoor moest ie ff laden en kon ik mooi een screenshot maken!
Geplaatst: 14 november 200420 jaren comment_48504 Mooie plaatjes! Een wit vierkantje met een rood kruis erdoorheen Daarom vond ik je avatar en signature ook zo mooi
Geplaatst: 14 november 200420 jaren comment_48576 als je die plaatje's wil zien moet je zeggen me database is onder verbouwing en heb hem helemaal leeg gehald waar door je de plaatjes niet meer ziet ik upload altijd op mij eigen site en zo en nu bouw ik die ouwe krot om en moest dus beetje ruimte hebben
Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet)
Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw