Geplaatst: 27 maart 200421 jaren comment_3808 Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet) Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw
Geplaatst: 14 november 200420 jaren comment_48586 Deze vind ik ok wel mooi Bewerkt: 2 januari 200520 jaren door tim13
Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49384 Kwou uit de ambulance stappen toen die op de kop lag en toen gebeurde dit zo ziet een skin eruit als je een skin maakt bij je poppetje.
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_50095 hahaha die is leuk alleen ik had em op playstation een x gehad toen kwam ik ook uit een auto maar helaas op play station een screenshot maken is iets moelijker dan op pc daarom koop ik GTA San Andreas voor pc ooit als gta san andreas voor ps2 10 euro word koop ik wel 1 :lol: een voor dat hier iedereen over gta san andreas begint post ik ook ff wat screens ik heb sinds kort me database opgeruimt en kan weer screens posten: -
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_298409 Super bump, ik weet het, maar het lijkt me wel leuk om dit topic in stand te houden. Bewerkt: 1 januari 200619 jaren door General Lee
Geplaatst: 1 januari 200619 jaren comment_298999 Dit topic heeft volgens mij géén nut. Er zijn de GTA subfora al topics waar je je eigen foto's kunt posten. Slot + Verplaatst naar GTA Vice City Media fora.
Jo mensen Dit is toch wel mijn favoriete screen shot.....Ik weet niet wie hem gemaakt heeft (want ik weet zelf nog steeds nie hoe het moet)
Ik vind dit screen shot zo mooi omdat je de motor zo groot er op ziet en dan ook nog die zon op de achtergrond......in 1 woord Whoohw