Geplaatst: 31 juli 200717 jaren comment_744516 ik heb op allemaal site's gekeken voor downloads voor gta vice city met img tool 1.3 zou ik hem moeten kunnen instaleren het gaat goed totdat ik iets wil toevoegen(add) hij geeft een error iets van I/O error 32 ik snap het niet meer kan iemand me helpen? alvast bedankt keessie
Geplaatst: 31 juli 200717 jaren comment_744526 ik heb op allemaal site's gekeken voor downloads voor gta vice citymet img tool 1.3 zou ik hem moeten kunnen instaleren het gaat goed totdat ik iets wil toevoegen(add) hij geeft een error iets van I/O error 32 ik snap het niet meer kan iemand me helpen? alvast bedankt keessie Je gebruik sowieso de verkeerde versie IMG Tool. Die jij gebruikt is namelijk al een veroudere versie. Ik raad je aan de huidige versie 2.0 te downloaden, dat kan hier. Ga dan even naar je Rockstar Map, dat is meestal: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games'. Klik met je rechtermuisknop op de map 'GTA Vice City' en kies voor 'eigenschappen'. Vink dan de optie bij 'alleen lezen' uit, kies 'toepassen' en sluit het scherm.
ik heb op allemaal site's gekeken voor downloads voor gta vice city
met img tool 1.3 zou ik hem moeten kunnen instaleren
het gaat goed totdat ik iets wil toevoegen(add)
hij geeft een error iets van
I/O error 32
ik snap het niet meer
kan iemand me helpen?
alvast bedankt
keessie