Geplaatst: 31 juli 200717 jaren comment_744707 hallo ik heb ergister een dvd brander er in gezete en framameware ez maar als ik er een RW in doe om er wat op de branden dan zecht hij: D:\ is neit togankelijk onjuiste functie weten jully miss het probleem want ik heb het snel nodeg
Geplaatst: 31 juli 200717 jaren comment_744772 halloik heb ergister een dvd brander er in gezete en framameware ez maar als ik er een RW in doe om er wat op de branden dan zecht hij: D:\ is neit togankelijk onjuiste functie weten jully miss het probleem want ik heb het snel nodeg Neem een brandprogramma.
Geplaatst: 31 juli 200717 jaren Auteur comment_744908 ik heb nero maar daar kan ik volgends mij geen map opzetten ofwel?
Geplaatst: 31 juli 200717 jaren comment_744914 ik heb nero maar daar kan ik volgends mij geen map opzetten ofwel? Natuurlijk wel. Daarvoor is Nero bedoeld.
hallo
ik heb ergister een dvd brander er in gezete en framameware ez maar als ik er een RW in doe om er wat op de branden dan zecht hij: D:\ is neit togankelijk onjuiste functie
weten jully miss het probleem want ik heb het snel nodeg