Geplaatst: 1 augustus 200718 jaren comment_745164 kspeel zonder codes maar zou toch graag willen weten waar de minigun ligt... op wikigta staat er iets van nog niet gemaakt ofzo. wie kan me helpen?
Geplaatst: 1 augustus 200718 jaren comment_745169 kspeel zonder codes maar zou toch graag willen weten waar de minigun ligt... op wikigta staat er iets van nog niet gemaakt ofzo.wie kan me helpen? De minigun is niet te koop bij de Ammunation, maar bij Phil's Place. Hier kun je na de missie 'Boomshine Saigon' wapens halen, zoals de minigun, flamethrower, M60 en de Remote Grenades. Daarnaast ligt de minigun volgens mij ook nog bij die fabriek die je moet opblazen in de missie 'Trojan Voodoo'. Ik weet alleen niet of dit een vaste vindplaats is. Die fabriek vind je voor de duidelijkheid hier:
Geplaatst: 1 augustus 200718 jaren comment_745291 IN de fabriek spawnt ie altijd , maar je moet wel uitkijken voor een Unsolid gedeelte (je kan er door heen vallen) en voor de Haitans
kspeel zonder codes maar zou toch graag willen weten waar de minigun ligt... op wikigta staat er iets van nog niet gemaakt ofzo.
wie kan me helpen?