Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren comment_745179 Hallo beste forumleden, Mijn savegames van GTA San Andreas doen het niet meer... Hij begint telkens opnieuw. Ik heb gta.set al verwijderd. Helpt ook niet. Ik heb savegames van versie 1 en 2 geprobeerd... Werken ook niet... Help me please... Greetz. B.
Geplaatst: 2 augustus 200717 jaren comment_745941 Natuurlijk weet ik dat. Je hebt de nummers 1 t/m 8.Ik heb het geprobeerd en... Hij doet het nog steeds niet... Niks helpt opnieuw installeren ook niet... Hmm het word wel heel vaag nu Ik denk gewoon dat je alles zelf moet halen alle missie's en old jobbs sorry. Maar succes ermee
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747474 Dat is wel heel makkelijk gezegt gtaman122 in ieder geval als je egt heel graag een 100% savegame wil dan kan je ook de spaceinstein mod downloaden en de daarbij horende 100% savegame downen dan doet ie het wel. Wel versie 2.8 downloaden en als je een savegame van een missie wou doen dan kan je met die mod via de mission chooser zelf iets kiezen.je kan hem hier vinden. http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=330 Sorry maar ik weet egt niks anders voor jou probleem Bewerkt: 4 augustus 200717 jaren door powerpats
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747496 Dat is wel heel makkelijk gezegt gtaman122 in ieder geval als je egt heel graag een 100% savegame wil dan kan je ook de spaceinstein mod downloaden en de daarbij horende 100% savegame downen dan doet ie het wel.Wel versie 2.8 downloaden en als je een savegame van een missie wou doen dan kan je met die mod via de mission chooser zelf iets kiezen.je kan hem hier vinden. http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=330 Sorry maar ik weet egt niks anders voor jou probleem Jah daar was ik niet opgekomen, het zou kunnen maar het is toch heel vaag als ie het met niks doet)kan geen vraagteken doen want dan krijg ik een =
Hallo beste forumleden,
Mijn savegames van GTA San Andreas doen het niet meer... Hij begint telkens opnieuw.
Ik heb gta.set al verwijderd. Helpt ook niet. Ik heb savegames van versie 1 en 2 geprobeerd... Werken ook niet...
Help me please...
Greetz.