Jump to content
Geplaatst:
comment_745184

Hallo allemaal :puh:

Ik zat te surfen op GTAgarage tot ik deze mod vind

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2441

Nu wil ik graag deze mod ook maken maar dan met een auto die zou moeten veranderen in een robot.

Iemand een idee hoe ?

Tom :cya:

EDIT : Mhhh een auto gebruikt geen Num lock :o dan met een vliegtuig in een robot :)

Bewerkt: door .:TOM:.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_745606

Dat zou volgens mij nog niet zo vreselijk moeilijk zijn. Gewoon de delen waar ie in moet veranderen (dat mogen erniet meer als 4 zijn , zoveel van die stortkokers zijn er. Dus de naam van de dummy's en dergelijke.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_745690

Ik weet niet , alles van die dingen zit hardcoded dus daar kan je niks aan doen. Het enige wat zou kunnen is dat je 4 delen heb , die normaal naar beneden staan en dat als je vooruit wil dat je die dingen naar achter doet zodat ie vooruit kan.

Ik zeg wat ik weet , je zou ook de maker kunnen mailen voor wat tips :puh:

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
  • Auteur
comment_745768

Het enigste wat in de mod zat was hydra.dff dus moet het in alleen daarmee kunnen, ik probeerde hem daarjuist te openen maar DFF IO gaf de error : Unknown DFF version of zoiets. Ik zal eens een mailtje sturen.

Tom :cya:

Geplaatst:
comment_746152

Als de DFF version unknown is, zal de mod niet gemaakt zijn met hetzelfde 3D programma als jij gebruikt. Probeer het met een ander programma te openen bijvoorbeeld. Tevens stond er in de MTL een tut over animaties in 3dsmax; alleen reageert het dan niet echt op een toets ofzo :?

Geplaatst:
comment_746714
alles van die dingen zit hardcoded dus daar kan je niks aan doen.

Dat is niet helemaal waar. Alleen sommige andere dingen zijn hardcoded. Bijvoorbeeld met hoeveel graden de wielen moeten omhoog draaien als ze ingeklapt moetten worden (bij vliegtuigen). Maar bijvoorbeeld wát de delen zijn die inoetten klappen, dat is gewoon geregeld in de DFF.

Tevens stond er in de MTL een tut over animaties in 3dsmax; alleen reageert het dan niet echt op een toets ofzo :?

Van dat soort animaties kunnen niet in voertuigen. En klopt, zoals je zei, het is dan gewoon aan het animeren, en niet pas als er op een toets gedrukt word.

Maar, Tom, wat jij wil doen, dat een vliegtuig "transformeerd" als je op een toets drukt, is vrijwel onmogenlijk. Je zou het hoogstens dus met het bewegen (in/ uitklappen) van de wielen. Maar dit zou allemaal erg onhandig en moeilijk te maken zijn. Dus ik denk dat je maar iets anders moet gaan maken...

Geplaatst:
comment_746793

Stuur anders een mailtje met de vraag hoe hij dat in godsnaam voor elkaar heeft gekregen en vertel erbij wat jij met die info wil berijken.

Edit: Oh wacht, je hebt m al een mailtje gestuurd :duh: . Nog geen antwoord of zo?

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.