Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren comment_745184 Hallo allemaal Ik zat te surfen op GTAgarage tot ik deze mod vind http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2441 Nu wil ik graag deze mod ook maken maar dan met een auto die zou moeten veranderen in een robot. Iemand een idee hoe ? Tom EDIT : Mhhh een auto gebruikt geen Num lock :o dan met een vliegtuig in een robot Bewerkt: 1 augustus 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren Auteur comment_745289 Met het vliegtuig ? Tom Bewerkt: 1 augustus 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren comment_745606 Dat zou volgens mij nog niet zo vreselijk moeilijk zijn. Gewoon de delen waar ie in moet veranderen (dat mogen erniet meer als 4 zijn , zoveel van die stortkokers zijn er. Dus de naam van de dummy's en dergelijke. Bewerkt: 1 augustus 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 2 augustus 200717 jaren Auteur comment_745685 Ok het gaat maar hoe ga ik dan tewerk moet ik met animaties werken ofzo ? Tom
Geplaatst: 2 augustus 200717 jaren comment_745690 Ik weet niet , alles van die dingen zit hardcoded dus daar kan je niks aan doen. Het enige wat zou kunnen is dat je 4 delen heb , die normaal naar beneden staan en dat als je vooruit wil dat je die dingen naar achter doet zodat ie vooruit kan. Ik zeg wat ik weet , je zou ook de maker kunnen mailen voor wat tips Bewerkt: 2 augustus 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 2 augustus 200717 jaren Auteur comment_745768 Het enigste wat in de mod zat was hydra.dff dus moet het in alleen daarmee kunnen, ik probeerde hem daarjuist te openen maar DFF IO gaf de error : Unknown DFF version of zoiets. Ik zal eens een mailtje sturen. Tom
Geplaatst: 2 augustus 200717 jaren comment_746152 Als de DFF version unknown is, zal de mod niet gemaakt zijn met hetzelfde 3D programma als jij gebruikt. Probeer het met een ander programma te openen bijvoorbeeld. Tevens stond er in de MTL een tut over animaties in 3dsmax; alleen reageert het dan niet echt op een toets ofzo
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746714 alles van die dingen zit hardcoded dus daar kan je niks aan doen. Dat is niet helemaal waar. Alleen sommige andere dingen zijn hardcoded. Bijvoorbeeld met hoeveel graden de wielen moeten omhoog draaien als ze ingeklapt moetten worden (bij vliegtuigen). Maar bijvoorbeeld wát de delen zijn die inoetten klappen, dat is gewoon geregeld in de DFF. Tevens stond er in de MTL een tut over animaties in 3dsmax; alleen reageert het dan niet echt op een toets ofzo Van dat soort animaties kunnen niet in voertuigen. En klopt, zoals je zei, het is dan gewoon aan het animeren, en niet pas als er op een toets gedrukt word. Maar, Tom, wat jij wil doen, dat een vliegtuig "transformeerd" als je op een toets drukt, is vrijwel onmogenlijk. Je zou het hoogstens dus met het bewegen (in/ uitklappen) van de wielen. Maar dit zou allemaal erg onhandig en moeilijk te maken zijn. Dus ik denk dat je maar iets anders moet gaan maken...
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746793 Stuur anders een mailtje met de vraag hoe hij dat in godsnaam voor elkaar heeft gekregen en vertel erbij wat jij met die info wil berijken. Edit: Oh wacht, je hebt m al een mailtje gestuurd . Nog geen antwoord of zo? Bewerkt: 3 augustus 200717 jaren door K.O.
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746977 ik veronderstel dat hij de stuwraketten (die draaien al je harder wil vliegen) vervangen heeft door de staart en de vleugels. met gevolg wanneer je sneller wil gaan deze onderdelen terug draaien naar een vliegtuig
Hallo allemaal
Ik zat te surfen op GTAgarage tot ik deze mod vind
http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2441
Nu wil ik graag deze mod ook maken maar dan met een auto die zou moeten veranderen in een robot.
Iemand een idee hoe ?
Tom
EDIT : Mhhh een auto gebruikt geen Num lock :o dan met een vliegtuig in een robot
Bewerkt: door .:TOM:.