Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren comment_745478 Yu, Bigstijn en ik zijn bezig aan een mod maar we weten niet hoe we de standaard auto's in SA moeten aanpassen moet dit in sketchup of 3ds max gebeuren? Greetz
Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren comment_745486 Wat bedoel je met aanpassen ? Van texture veranderen of anders modellen ? In geval van het eerste gebruik je txd workshop, in het tweede gebruik je Zmodeler of 3dsmax. Tom
Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren Auteur comment_745491 Wat bedoel je met aanpassen ? Van texture veranderen of anders modellen ?In geval van het eerste gebruik je txd workshop, in het tweede gebruik je Zmodeler of 3dsmax. Tom We zijn van plan om 3ds max te gebruiken maar hoe zet ik die standaard autos daarin? en wat i kbedoel met aanpassen:zo bv een extra luchthapper of andere velgen of de achterkant helemaal anders maken van die kleine aanpassingkjes Bewerkt: 1 augustus 200717 jaren door Ninoke
Geplaatst: 1 augustus 200717 jaren comment_745496 Je download eerst deze tool : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1503 dan start je Spark op en open je de gta3.img. 2. Zoek naar de naam van je auto, selecteer de dff en export hem. Download KAM's scripts : http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=218318 3. Open 3dsmax en klik op het hamertje rechts zoek daar naar DFF IO 4. Kruis "as vehicle parts" aan ? (niet zeker) 5. Klik op import en selecteer de dff en klik op ok. Tom Als het niet zo duidelijk is vraag maar of zoek naar een tut ofzo ?
Yu,
Bigstijn en ik zijn bezig aan een mod maar we weten niet hoe we de standaard auto's in SA moeten aanpassen moet dit in sketchup of 3ds max gebeuren?
Greetz