Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_66995 <_< Je moet dus meerdere bedrijven hebben en alle huizen maar die heb ik al. IK heb nu de burger shot gehad. Maar je moet ook een of ander hotel hebben! WAAr en HOE?! Please help...
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67012 wanneer kun je die kopen dan? ik ben nu al aan het eind van het spel, maar ik kan hem nog niet kopen
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67046 Waar staat dat hotel? bij die valet mannetjes? Die mannetjes zijn echt vet Als je dat met een auto bij hun gaat staan en als je dan uitstapt nemen ze je auto mee naar die garage Maar Let Op : Als je nitro hebt, gebruiken ze die :lol:
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67048 Maar Let Op : Als je nitro hebt, gebruiken ze die :lol: Ja idd dat heb ik ook vaak dan rijden hun vet hard tegen een muur in de garage. Maar volgens mij zei se7en al welke bedrijven je moet hebben want ik weet alleen die <_< die hij genoemd heeft.
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67051 Deze bedrijven moet je hebben: RS HAUL CJ's garage Vank Hoff Hotel Burger Shot Wang Cars Zero's RC Shop Hippy Shopper Airstrip Hunter Quarry Een gast uit me klas zegt dat als je 100% hebt uitgespeelt je na wat extra's die niet meetellen een 24/7 kan kopen en een golfclub. Maar ik weet niet of dit kan want ik heb nog niet 100%
<_<
Je moet dus meerdere bedrijven hebben en alle huizen maar die heb ik al.
IK heb nu de burger shot gehad.
Maar je moet ook een of ander hotel hebben!
WAAr en HOE?!
Please help...