Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67023 Wat moet je doen bij de missie snail train als ik met men sniper op de reporter schiet dan komt er missie gefaald. ik heb al gezocht maar vond niks
Geplaatst: 22 december 200420 jaren Auteur comment_67032 ja moet hem eerst volgen tot op de pier en wat moet je dan doen moet je dan schiete ???
Geplaatst: 22 december 200420 jaren Auteur comment_67034 ja eerst op die andere persoon die er bij staat oke bedankt zal direkt doen hoe werkt de spook-o-meter Bewerkt: 22 december 200420 jaren door juul
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67071 gewoon op een goeden afstand blijven er moet als het waaren 1 auto tussen jou en die gast blijven
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67072 Je moet wel op afstand blijve, als de spoko meter vol is heb je ook mission fialed. Je moet hem dus op afstand achtervolge en bij de pier moet je ze allebei kapotknalle
Geplaatst: 22 december 200420 jaren Auteur comment_67084 Je moet wel op afstand blijve, als de spoko meter vol is heb je ook mission fialed.Je moet hem dus op afstand achtervolge en bij de pier moet je ze allebei kapotknalle oke maar het is wel een makelijke missie en toch zo moeilijk
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67087 Je moet wel op afstand blijve, als de spoko meter vol is heb je ook mission fialed.Je moet hem dus op afstand achtervolge en bij de pier moet je ze allebei kapotknalle oke maar het is wel een makelijke missie en toch zo moeilijk Het missie is makkelijk als je het snapt bedoel je :lol: , en als je niet snapt is die moelijk.
Geplaatst: 22 december 200420 jaren comment_67091 Met een heli is die missie nog makkelijker. Dan kun je gewoon boven de taxi blijven vliegen.
Geplaatst: 22 december 200420 jaren Auteur comment_67140 Met een heli is die missie nog makkelijker. Dan kun je gewoon boven de taxi blijven vliegen. het is me gelukt het is veel makkelijker om altijd juist een straat afstand te bewaren
Wat moet je doen bij de missie snail train als ik met men sniper op de reporter schiet dan komt er missie gefaald.
ik heb al gezocht maar vond niks