Goeieavond, ik ben nieuw, valt ook wel te zien, en ik weet ook niet of ik hier nou een topic voor moet openen, maar anyway, ik heb wat hulp nodig (Zag je niet aankomen héh )
Dus hier mijn probleem:
Ik heb tientallen mod's, skins, en voertuig-vervangingen etc. (ZIPS/RARS) gedownload voor GTA (PC), en nu zit ik dus met een probleem, welk probleem: Het probleem om ze te gebruiken.
Ik had namelijk de IMG tool gedownload, en de readme's goed gelezen (Helft was spaans though ) alleen nu komt het: Hoe doet ik dat.
Ik moet met de IMG tool regels verwijderen, en vervolgens andere regels erin zetten, maar de uitleg die er gegeven werd was echt koek en ei, ik snapte er alsnog geen hol van, hoe simpel het er ook stond.
Dus mijn vraag: Kan iemand mij wat advies geven? (Zodat ik niks verneuk, en mijn GTA-SA niet WEER hoef te re-installeren)
Hartelijk dank alvast
Oh, en ik dacht er zo aan dit topic ook beschikbaar te houden voor anderen die ook specifieke problemen met een mod' hebben. (Modificatie, geen moderator )
Goeieavond, ik ben nieuw, valt ook wel te zien, en ik weet ook niet of ik hier nou een topic voor moet openen, maar anyway, ik heb wat hulp nodig (Zag je niet aankomen héh
)
Dus hier mijn probleem:
Ik heb tientallen mod's, skins, en voertuig-vervangingen etc. (ZIPS/RARS) gedownload voor GTA (PC), en nu zit ik dus met een probleem, welk probleem: Het probleem om ze te gebruiken.
Ik had namelijk de IMG tool gedownload, en de readme's goed gelezen (Helft was spaans though
) alleen nu komt het: Hoe doet ik dat.
Ik moet met de IMG tool regels verwijderen, en vervolgens andere regels erin zetten, maar de uitleg die er gegeven werd was echt koek en ei, ik snapte er alsnog geen hol van, hoe simpel het er ook stond.
Dus mijn vraag: Kan iemand mij wat advies geven? (Zodat ik niks verneuk, en mijn GTA-SA niet WEER hoef te re-installeren)
Hartelijk dank alvast
Oh, en ik dacht er zo aan dit topic ook beschikbaar te houden voor anderen die ook specifieke problemen met een mod' hebben. (Modificatie, geen moderator
)
Bewerkt: door Ophiophagus