Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746472 Ik heb het op de pc, die achtervolging in End of the line met tenpenny lukt me steeds niet. Kunnen jullie me wat tips geven?
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749621 ...Iets wat niet nodig is voor 100%, maar wel handig om te doen zijn de Burglary missies. Voltooien van deze zij-missie wordt beloond met de mogelijkheid om oneindig te sprinten, en dat kan bij de Beat the Cock!-challanges nogal eens van pas komen (en die zijn dan wel weer nodig voor 100%) ... Zoals ook te zien is op de 100% checklist, waar Bigstijn al op attendeerde, zijn de triathlons (Beat the Cock) niet nodig om de 100% te halen. Als je dat leuk vind kan je ze natuurlijk doen en daarnaast staat Beat the Cock ook vermeld op SAMA, maar dat is alleen te gebruiken als je het spel op de PC speelt.Merk wel op dat als je de triathlons beide winnend afsluit er bij de stats alleen een vermelding komt te staan bij het totaal aantal behaalde missies, dit aantal kan maximaal 147 worden.
Ik heb het op de pc, die achtervolging in End of the line met tenpenny lukt me steeds niet. Kunnen jullie me wat tips geven?