Ik heb net: Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown gekocht
Alleen asl ik een missie start laad ie en dan krijg ik een blauw beeld ik zie dan alleen maar bijv me leven en me kogels maar niet me armen van me mannetje waar hij een geweer/pistool/gun in moet houden inplaats daarvan zie ik een blauw beeld Weten jullie mischien hoe dit komt?
PS: De systeem eisen zijn perfecht op San Andreas op te kunnen spelen dus ik denk ik denk weet het dus niet zeker dat het daar niet aan licht wie o wie wil/kan me helpen?
PS: toen ie geinsteleerd was ging hij nog wel even nieuwe driver instaleren kan het mischien daar door komen?
>>> Door Preddy: Je weet wel hoe te editten, waar doe je dat dan niet<<<
Ik heb net: Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown gekocht
Alleen asl ik een missie start laad ie en dan krijg ik een blauw beeld ik zie dan alleen maar bijv me leven en me kogels maar niet me armen van me mannetje waar hij een geweer/pistool/gun in moet houden inplaats daarvan zie ik een blauw beeld
Weten jullie mischien hoe dit komt?
PS: De systeem eisen zijn perfecht op San Andreas op te kunnen spelen dus ik denk ik denk weet het dus niet zeker dat het daar niet aan licht wie o wie wil/kan me helpen?
PS: toen ie geinsteleerd was ging hij nog wel even nieuwe driver instaleren kan het mischien daar door komen?
>>> Door Preddy: Je weet wel hoe te editten, waar doe je dat dan niet<<<
Bewerkt: door Preddy