Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746777 Hallo, Weet iemand hoet ik die bijzondere camper van de thruth kan krijgen? En weet iemand of ik het politie/leger uniform ergens kan krijgen, en wat ik er mee kan doen? Sef
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746781 Hallo,Weet iemand hoet ik die bijzondere camper van de thruth kan krijgen? En weet iemand of ik het politie/leger uniform ergens kan krijgen, en wat ik er mee kan doen? Sef De 'Mothership' van The Truth,kun je enkel krijgen met mods. De politie uniform krijg je als je 100% met Barbara,meer info over date's vind je hier;Klikkie Tevens om gemakkelijk aan vriendinnen te geraken,moet je alle Oysters doen,dan kan het niet schelen of je dik/dun bent. Veel plezier verder! Bewerkt: 3 augustus 200717 jaren door sevaboy
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746788 Hallo,Weet iemand hoet ik die bijzondere camper van de thruth kan krijgen? En weet iemand of ik het politie/leger uniform ergens kan krijgen, en wat ik er mee kan doen? Sef Nog even een toevoeging op 'sevaboy'. Je kan de 'Mothership', zoals het busje heet, krijgen in de missie 'Riot'. Neem dan het busje mee naar Grove St, zet hem in je garage en save het spel. Ga dan terug en maak de missie af. Ik meende overigens gehoord te hebben dat de texture weer wit wordt als je het spel laad, maar dit weet ik niet geheel zeker. Ik raad je tevens aan deze tutorial eens door te lezen. Je kan hem eventueel ook spawnen met een spawner, zoals 'sevaboy' al zegt. Bewerkt: 3 augustus 200717 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren Auteur comment_746796 OK, Maar nu weet ik nog niet wat ik met het politieuniform kan doen...
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746801 OK, Maar nu weet ik nog niet wat ik met het politieuniform kan doen... Met het politieuniform kan je niks doen, behalve dragen en er iets van spelen Het is altijd wel leuk om politie na te spelen. Maar je kan er eigenlijk weinig mee doen. Dus geen mensen arresteren of dergelijke dingen.
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren Auteur comment_746814 Kun je het leger-uniform ook ergens krijgen?
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746851 Kun je het leger-uniform ook ergens krijgen? Voor zover ik weet zit er géén leger-uniforum in het spel. Ik denk dat je er één moet downloaden, als je er graag één wil. Je kan wel, mits je een beetje creativiteit hebt, een heel eind komen met enkel de kledingwinkels. Zo kun je bij de Binco een woodland of urban camo broek kopen, een legerbroek dus. Deze kun je dan misschien weer wat combineren met enkele kledingstukken van een andere winkel. Bewerkt: 3 augustus 200717 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746874 Je kan de Mothership kapen tijdens de missies "Are You Going to San Fierro?" en "Riot". Er zit een verschil in: In "Are You Going to San Fierro" is er geen dakverhoging in het busje en staat het hippielogo er niet op. In "Riot" is dit wel het geval. En hij wordt lang niet altijd wit, gebeurd maar heel soms. Als dat gebeurd gewoon ff je savegame opnieuw laden.
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren Auteur comment_747250 Ik heb die tutorial gevolgd, maar als ik een camper spawn, dan staat er helemaal niets...
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747251 Ik heb die tutorial gevolgd, maar als ik een camper spawn, dan staat er helemaal niets... Ik heb dit ook gehad met een bepaalde spawner. Gewoon even San Andreas opnieuw opstarten en de spawner ook Toen deed hij het tenminste bij mij.
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren Auteur comment_747369 Welke spawner ik ook probeer, er staat gewoon niets...
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747373 Welke spawner ik ook probeer, er staat gewoon niets... Probeer dan even een garage editor te gebruiken, waarvan je zeker weet dat hij werkt. Ik weet van sowieso één dat hij werkt, namelijk van deze. Het is een garage editor die inbegrepen zit bij een trainer, maar deze hoeft niet perse gebruikt te worden. Voor de installatie moet je even alle bestanden naar de installatiemap kopiëren, en vanaf daar de trainer/editor starten. De path naar de installatiemap is meestal als volgt: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. Voor de garage editor raad ik je aan terug te switchen na Windows, als je in het spel zit. (ALT + TAB).
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren Auteur comment_747481 Nee, het werkt niet. Als ik met de spawner van CrazyTrainer spawn, krijg ik niets. Als ik de garage-editor gebruik gaat de garage niet open. Wat moet ik doen.
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747555 OK, Maar nu weet ik nog niet wat ik met het politieuniform kan doen...Met het politieuniform kan je niks doen, behalve dragen en er iets van spelen Het is altijd wel leuk om politie na te spelen. Maar je kan er eigenlijk weinig mee doen. Dus geen mensen arresteren of dergelijke dingen. Correctie, je kan politieauto's, die normaal gelocked zijn, gewoon openkrijgen. Met dit uniform kun je dus ieder politievoertuig dat normaal op slot zou zitten gewoon openen. Het heeft jammer genoeg wel een nadeel, als je een normale auto wilt stelen, ook al staat hij geparkeerd, je krijgt je beloofde Wanted Level.
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren Auteur comment_747662 Nee, het werkt niet. Als ik met de spawner van CrazyTrainer spawn, krijg ik niets. Als ik de garage-editor gebruik gaat de garage niet open. Wat moet ik doen. Dat is nog geen antwoord op mijn vraag...
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_747776 Nee, het werkt niet. Als ik met de spawner van CrazyTrainer spawn, krijg ik niets. Als ik de garage-editor gebruik gaat de garage niet open. Wat moet ik doen. Dat is nog geen antwoord op mijn vraag... Het begin Eerst download je de Crazy trainer(heb je alvast gedaan)dan verplaats je de map met de bestanden naar de mappen van Gta:San Andreas,dan klik je erop,dan zie je 3 bestanden,je moet op het tekentje klikken en nu kun je kiezen,garage editor,spawner en launcher,klik op garage editor. Garage editor Dan kies je de auto die je wilt en de garage die je wilt(je kunt hem ook tunen),dan komt er zeker 'Garage must closed',daar moet je niet opletten,hij staat toch in de garage.Dan ga je naar de garage en suprise,je auto staat daar Bewerkt: 5 augustus 200717 jaren door sevaboy
Hallo,
Weet iemand hoet ik die bijzondere camper van de thruth kan krijgen? En weet iemand of ik het politie/leger uniform ergens kan krijgen, en wat ik er mee kan doen?
Sef