Geplaatst: 3 augustus 200717 jaren comment_746845 Ik zie hem steeds staan in de game shops maar weet niet of ik hem moet kopen 50 euro is een smak geld ik heb de demo al geprobeerd maar dat is niet veel soeps als iemand hem al heeft moet ik hem kopen of moet ik hem niet kopen Alvast bedankt Bewerkt: 4 augustus 200717 jaren door markoes
Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren comment_752035 als hij het zelfde is als de vuurbeker dan si het antwoord nee.
Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren Auteur comment_752224 als hij het zelfde is als de vuurbeker dan si het antwoord nee. daar heb je gelijk in hp ende vuurbeker was egt een k*t spel!
Geplaatst: 26 augustus 200717 jaren comment_762351 Ik heb 'm sinds vandaag.. Redelijk leuk spel ik had meer verwacht. Nou ja als je het leuk vind om rond te lopen met twee zeurpieten achter je aan en de heletijd "Potter is prut" te horen. of naar die debiel in roze Omber te luisteren. Zeker een aanrader
Ik zie hem steeds staan in de game shops maar weet niet of ik hem moet kopen 50 euro is een smak geld
ik heb de demo al geprobeerd maar dat is niet veel soeps
als iemand hem al heeft moet ik hem kopen of moet ik hem niet kopen
Alvast bedankt
Bewerkt: door markoes