Jump to content
Geplaatst:
comment_747436

Hoi,

Ik heb ooit eens een USB-Connector gekocht zodat ik met m'n DS op internet kon. Dat werkte niet. Nu wil ik dus proberen met draadloos internet (heb ik nog niet), dus mijn vragen:

1. Hoeduur kost het? Ongeveer :?

2. Is de verbinding etc. met Wifi wel helemaal ok, of andere dingen die ik zeker moet weten?

Bij voorbaat dank :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_748550

1. De prijzen zijn weer verschillend in verschillende winkels, uiteraard zou je de moeten goedkoopste nemen ;)

2. Volgens mij heb je dan een kleinbereik, bijvoorbeeld als je internet in je woonkamer hebt, kan je daar wel via WIFI spelen. Op de zolderkamer kan dat weer niet. Dus je zou dichtbij je internetverbinding moeten gamen.

Blizzard

Geplaatst:
comment_749001

1. Dit ligt helemaal aan jezelf. Koop je de allerduurste draadloze router ben je natuurlijk duur uit, maar een goedkopere werkt ook goed! Kijk hier even welke getest zijn door Nintendo. Als je ook je pc op internet wilt zal je nog andere dingen aan moeten schaffen (waarschijnlijk) maar daar gaat dit topic niet over.

2. De verbinding is bij mij goed, alleen een nadeel is dat de Nintendo DS alleen maar WEP beveiliging ondersteunt. Dus de beveiliging van je draadloos netwerk is niet super goed omdat dit makkelijk te kraken is. Voor optimaal gebruik moet je even klooien met de instelling van de router en de Nintendo DS. Verder vind je op die site (www.nintendowifi.nl) meer informatie over gebruik van draadloos internet met een Nintendo!

Hopelijk heb je d'r wat aan! :)

Greets, SumBeam...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.