Jump to content
Geplaatst:
comment_67208

ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt cool

Filmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan.

je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook:

Spawn Jetpack

L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right

hopelijk hebben jullie hier iets aan

ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ")

• Reacties 390
  • Bezichtigingen 35.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_211198

ik heb geen idee wat t is en t zal toch alleen maar op de PC kunnen

ik heb dus geprobeerd naar LC de vliegen, kheb precies tzelfde gedaan als volgens t filmpje, maar kkom niet in LC, kvind t echt F*ckin jammer

kvraag me af waarom t niet kan

Geplaatst:
comment_211216
ik heb geen idee wat t is en t zal toch alleen maar op de PC kunnen

ik heb dus geprobeerd naar LC de vliegen, kheb precies tzelfde gedaan als volgens t filmpje, maar kkom niet in LC, kvind t echt F*ckin jammer

kvraag me af waarom t niet kan

Waarschijnlijk doordat wat je zelf al zei: Kan alleen maar op de PC

Geplaatst:
comment_211231
ik heb in dit topic gezien dat je met de san an place manager naar Liberty City kan.

1. waar kun je de place manager downloaden?

2. hoe werkt dat dan?

De placemanger is te downloaden in de database van http://www.gtagames.nl

Je moet de coordinaten uit dit topic halen, met behulp van die kan je naar de markers teleporteren. Let op !! Ga altijd eerst de interior world in voor LC.

Geplaatst:
comment_211969

Ik heb nu al zeker 15 keer geprobeerd op allemaal verschillende manieren ff geoefnd voor de gym en op dezelfde hoogte gebelven maar ik vind het niet het is me 1 keer gelukt maar dan kwam ik in water.

Geplaatst:
comment_212160
ik kan alleen met een jetpack naar de stad ik kan niet lopen ik zak de hele tijd door de grond

Raar, dat hebben andere mensen volgens mij niet of wel?

Nee, dit heeft iedereen volgens mij, ook volgens het filmpje wat ik op internet heb gezien. :N

Volgens mij zag ik in een filmje ergens vaag een auto staan, ergens in het midden in een steegje, volgens mij was het een zwarte, kan dit kloppen?

Geplaatst:
comment_212172

Er is maar 1 weg solide, bij de rest zak je idd door de grond.

De solide weg is de weg voor ST. marks bistro en een stuk ernaast.

Volgens mij zag ik in een filmje ergens vaag een auto staan, ergens in het midden in een steegje, volgens mij was het een zwarte, kan dit kloppen?

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, op de pc kan je echter wel een auto mee teleporteren (je hebt hiervoor sa place manager nodig)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.