Jump to content
Geplaatst:
comment_67208

ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt cool

Filmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan.

je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook:

Spawn Jetpack

L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right

hopelijk hebben jullie hier iets aan

ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ")

• Reacties 390
  • Bezichtigingen 35.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_68330

ik vind de eerste \/ niet maar jah

wel jammer dat je er nooit zonder cheats kan komen ik heb ookd e jetpack vrijgespeelt maar je moet een huis binnen end an moet je die jetpack uit doen dus kan het helemaal niet zonder cheats ik ben nog op zoek naar andere makkelijkere snellere oplossingen ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst:
comment_68440
hoe krijgt die jonge dat rode puntje op de kaart??

Door in de ingame map op O te drukkenop de plaats waar je wilt. Nog een keer O en je verwijderd hem weer.

(= player position)

Geplaatst:
comment_68459

ik heb action replay en ik heb daar een code bij dat je bijna geen zwaartekracht hebt en dan kan je heel hoog vliegen maar zou dat dan lukken want dan kan je niet naar beneden dan blijf je stijgen :o

Geplaatst:
comment_68573

kan iemand een uyitgebreide beschrijving maken hoe je er komt?

met plaatjes enzo.

ik kom ook wel op loopgebied terecht maar ZONDER weerspiegeling.

kan iemand ff uitgebreid iets uitleggen?

als ik het doe kom ik op een grijs achtig vlak terecht ZONDER weerspiegeling erin en daar kan ik niet het \/ vinden.

ik weet dat het bestaat want ik heb eens bij een snelweg een ongeluk gehad met een brandweerauto waardoor i9k daarheen vloog.

maar dit is stukken makkelijker (als iemand me het uitlegt)

dus leg me a.u.b uit hoe je er komt ok?

ik wil et ook zien.

Bewerkt: door patrickvb

Geplaatst:
comment_68592
Ik heb precies gedaan wat in het filmpje gedaan wordt maar op het laatste stukje geen liberty city! :huh:

Dat had ik ook. ;) Het eerste gedeelte lukte wel, maar toen ik naar het echte LB.C. wilde gaan, bleef ik ergens in de hemel vatzitten in de wolken. Ik was toen op de helft, maar deed precies hetzelfde als in dat filmje, dus ook dat schuin vliegen......... :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.