Jump to content
Geplaatst:
comment_67208

ik heb dus gezien in een filmpje hoe je naar liberty city kunt gaan in gta san andreas het is echt cool

Filmpje dat uitlegt hoe je naar Liberty City kan gaan.

je hebt wel één code nodig voor de jetpack hier is hij dan ook:

Spawn Jetpack

L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right

hopelijk hebben jullie hier iets aan

ps (" hier zie je waar ik het gevonden heb link: Bron ")

• Reacties 390
  • Bezichtigingen 35.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_114537

het is me al gelukt om naar die open plaats te gaan maar ik ging dan naar liberty city maar ik vond het nie en mijn "puntje" zat juist op de zelfde plaats dan die van op da filmke

hoe komt het dan da ik da nie vond??? :(

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_143865
als je recht vooruit vliegt...ga je iets omhoog of omlaag....en als je te hoog komt werkt het niet
mag je geen een tikje zaten of stijgen
ja ik heb het ook geproobert maar als ik land dan hoor ik elken keer plons en dan land ik in het water  word er gek van 

heb ik ook :(:(:(:(

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info]

Geplaatst:
comment_144093

Ik had ook iets vreemds, ik zat dus ook in dat water. maar ik had 2 sterren achtermij (van toen ik in de gym ging). ik zwom wat rond en opeens krijg ik 3 sterren. door gewoon te zwemmen! Opeens hoorde ik de politie (wanneer ze zeggen wanneer je zit in welke auto). en ze zegde: central red county on foot.

het probleem was dat ik helemaal niet in red county zat toen ik op de map keek.

(en als je op de map kijkt als je daar bent staat er overal san andreas, dus geen namen ofzo)daarna heb ik me laten verdrinken en kwam aan het hospitaal.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.