Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747490 hoe kun je je Proccessor overclocken ???ik zou dit graag eens weten als het nodig is Mvg gtafreak007
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747531 dit moet je moet je echt kunnen dus ik raad het je aan het door iemand te doen die er ervaring mee heeft en het de eerste keer goed meekijken en laten uitleggen ook scheelt het nietzoveel je overclockt een beetje waardoor je processor zo'n 20% sneller word.
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747560 dit moet je moet je echt kunnen dus ik raad het je aan het door iemand te doen die er ervaring mee heeft en het de eerste keer goed meekijken en laten uitleggenook scheelt het nietzoveel je overclockt een beetje waardoor je processor zo'n 20% sneller word. teveel overclocken zorgt er wel beetje voor dat de zooi in de PC sneller kapot gaat (not sure)
Geplaatst: 4 augustus 200717 jaren comment_747579 Voor informatie over het fenomeen overclocken refereer ik naar Wikipedia.
hoe kun je je Proccessor overclocken ???ik zou dit graag eens weten als het nodig is
Mvg gtafreak007