Posted August 4, 200717 yr comment_747522 ik heb overal gezocht in gta 3 maar ik kon niet de Import/Export Garage vinden... waar is die?
August 4, 200717 yr comment_747533 ik heb overal gezocht in gta 3 maar ik kon niet de Import/Export Garage vinden...waar is die? Je hebt er één op Shoreside Vale, één op Portland én je hebt op Portland een kraan waar je overheidsvoertuigen onder kwijt kunt. Welke bedoel je precies? Of wil je ze allemaal graag weten...? Ik wil wel even een kaartje voor je maken als je even zegt welke je wilt weten
August 4, 200717 yr comment_747598 Ik had ooit iemand geholpen met een paar Screenshots van de Import/Export in Portland. Ik wil je wijzen op dit topic en deze post van mij. Misschien heb je er wat aan.
August 5, 200717 yr comment_747672 De emergency crane is zeg maar schuin achter de Import/Export van Portland. Als je op het gestreepte vierkant in het midden een politie auto plaatst , zou ie opgetakelt moeten worden. Ik zal ff een kaartje maken voor de Shoreside Import/export. [edit] Edited August 5, 200717 yr by Galiorix
August 5, 200717 yr comment_747752 Je ziet toch wel waar het is? Ik heb nu ff geen tijd om dat te doen , heeft iemand anders misschien tijd??
August 5, 200717 yr comment_747892 Voor de andere locatie van de Import/Export had ik weer in een andere topic een Screenshot gemaakt. Het ging om dit topic. Je moet dan deze post van mij doorlezen en daarvan moet je op plaatje 2 klikken.
August 5, 200717 yr Author comment_747919 ooh ja, daar ben ik alles geweest... toen wist ik niet waar het voor was, maar nu wel
August 14, 200717 yr comment_754181 Ik zelf doe altijd de auto's naar de kraan in de haven in Portland daar worden se op een boot gehezen. Maar meestal doe ik dit niet ik rij meestal een beetje rond door de stad.
August 15, 200717 yr comment_755094 Ik zelf doe altijd de auto's naar de kraan in de haven in Portland daar worden se op een boot gehezen.Maar meestal doe ik dit niet ik rij meestal een beetje rond door de stad. Maar wat heeft dit tot betrekking op de Import/Export garage? Want de kraan die jij beschrijft word voor de Emergency Vehicle Crane import/export gebruikt , niet de Import Export Garage.
ik heb overal gezocht in gta 3 maar ik kon niet de Import/Export Garage vinden...
waar is die?