Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_747898 weten jullie hoe ik aan een hotknife kom...zonder cheats....driving school lukt me niet om goud te halen.... ik heb de ps2 versie
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_747900 weten jullie hoe ik aan een hotknife kom...zonder cheats....driving school lukt me niet om goud te halen....ik heb de ps2 versie Zonder cheats zal dat dan helaas niet gaan lukken, want volgens mij rijdt het voertuig zelf ook verder niet rond. De beste en tevens enigste optie is denk ik toch echt de driving-school op goud voltooien. Als je er zelf niet uitkomt, kun je natuurlijk ook altijd een savegame laten doen door iemand in het savegame-aanvraag forum, of om tips en andere handige weetjes vragen in missie hulp. Daarnaast kun je altijd even op WikiGTA kijken, waar meestal ook wel handige tips bij staan.
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_748054 Ik weet tgg egt wel zeker dat ik de hotknife 1 keer heb zien rijde in LV
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749103 ik heb even op wikigta gezocht en mis heb je hier wat aan link
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749109 ik heb even op wikigta gezocht en mis heb je hier wat aan link De enige vindplaats van dat is de driving school en die kan hij niet voltooien.
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749398 Als je op de PS2 speelt is tgg egt de enigste manier om de driving school te hale kijk nog even op deze pagina en klik dan onder de op dracht aan en kijk dan of hoe je het snels goud haatl veel succes en ik hoop dat je het haalt was de pagina link vergetehttp://nl.wikigta.org/wiki/Driving_School_%28GTA_San_Andreas%29 Bewerkt: 7 augustus 200717 jaren door GTA-fan2
Geplaatst: 8 augustus 200717 jaren comment_750762 Ik weet tgg egt wel zeker dat ik de hotknife 1 keer heb zien rijde in LV Wennig kans hans ^^
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751428 weten jullie hoe ik aan een hotknife kom...zonder cheats....driving school lukt me niet om goud te halen....ik heb de ps2 versie Zonder cheats zal dat dan helaas niet gaan lukken, want volgens mij rijdt het voertuig zelf ook verder niet rond. De beste en tevens enigste optie is denk ik toch echt de driving-school op goud voltooien. Als je er zelf niet uitkomt, kun je natuurlijk ook altijd een savegame laten doen door iemand in het savegame-aanvraag forum, of om tips en andere handige weetjes vragen in missie hulp. Daarnaast kun je altijd even op WikiGTA kijken, waar meestal ook wel handige tips bij staan. Hij zegt dat ie PS2 speelt dus savegame aanvragen zal niet gaan
Geplaatst: 9 augustus 200717 jaren comment_751435 Zonder cheats zal dat dan helaas niet gaan lukken, want volgens mij rijdt het voertuig zelf ook verder niet rond. De beste en tevens enigste optie is denk ik toch echt de driving-school op goud voltooien. Als je er zelf niet uitkomt, kun je natuurlijk ook altijd een savegame laten doen door iemand in het savegame-aanvraag forum, of om tips en andere handige weetjes vragen in missie hulp. Daarnaast kun je altijd even op WikiGTA kijken, waar meestal ook wel handige tips bij staan.Hij zegt dat ie PS2 speelt dus savegame aanvragen zal niet gaanPS2-savegame aanvragen gaan buitengewoon uitstekent ~Lance Vance, enige hulpmiddel wat nodig is is armax en een USB-stick. Voor meer informatie kan je de link gebruiken die -Matthijs- al gaf of de link in m'n handtekening gebruiken.
Geplaatst: 10 augustus 200717 jaren comment_752052 Zonder cheats zal dat dan helaas niet gaan lukken, want volgens mij rijdt het voertuig zelf ook verder niet rond. De beste en tevens enigste optie is denk ik toch echt de driving-school op goud voltooien. Als je er zelf niet uitkomt, kun je natuurlijk ook altijd een savegame laten doen door iemand in het savegame-aanvraag forum, of om tips en andere handige weetjes vragen in missie hulp. Daarnaast kun je altijd even op WikiGTA kijken, waar meestal ook wel handige tips bij staan.Hij zegt dat ie PS2 speelt dus savegame aanvragen zal niet gaanPS2-savegame aanvragen gaan buitengewoon uitstekent ~Lance Vance, enige hulpmiddel wat nodig is is armax en een USB-stick. Voor meer informatie kan je de link gebruiken die -Matthijs- al gaf of de link in m'n handtekening gebruiken. KAn je mat een armax behalve savegames ook mods op zette?
Geplaatst: 11 augustus 200717 jaren comment_752319 Zonder cheats zal dat dan helaas niet gaan lukken, want volgens mij rijdt het voertuig zelf ook verder niet rond. De beste en tevens enigste optie is denk ik toch echt de driving-school op goud voltooien. Als je er zelf niet uitkomt, kun je natuurlijk ook altijd een savegame laten doen door iemand in het savegame-aanvraag forum, of om tips en andere handige weetjes vragen in missie hulp. Daarnaast kun je altijd even op WikiGTA kijken, waar meestal ook wel handige tips bij staan.Hij zegt dat ie PS2 speelt dus savegame aanvragen zal niet gaanPS2-savegame aanvragen gaan buitengewoon uitstekent ~Lance Vance, enige hulpmiddel wat nodig is is armax en een USB-stick. Voor meer informatie kan je de link gebruiken die -Matthijs- al gaf of de link in m'n handtekening gebruiken. KAn je mat een armax behalve savegames ook mods op zette? volgens mij niet , er zijn (weet niet zeker)geen mods voor op de ps2 behalve savegames
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754178 Ik weet het ik ben drie dagen te laat Maar ik was dus San Andreas aan het spelen, en ik was op LSX wat aan het rondlopen. Zie ik daar ineens (zonder cheats!) een Hotknife rijden! Ik jat een auto en rij erachteraan, maar door het overige verkeer ben ik heb kwijtgeraakt. Zag ik even later wéér een hotknife rijden daar. Ik zat op de onderste verdieping van LSX. Hotknifes rijden dus rond bij LSX. Ga maar eens zoeken je zal ee volgens mij wel een vinden.
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754195 Sorry voor je maar de enige manier om de hotknife te krijgen is goud halen of codes, Ik raad je aan als je tog nog 100% t spel uit wil halen geen codes te gebruiken en dus te proberen goud te halen(Vind ik self ok moeilijk hoor).
Geplaatst: 14 augustus 200717 jaren comment_754219 Ik heb alles goud in de Drivingschool Maar wat jij zegt is niet de enige manier, ik heb hem zonder codes/cheats zien rijden. Zelf gezien. Snappie?
weten jullie hoe ik aan een hotknife kom...zonder cheats....driving school lukt me niet om goud te halen....
ik heb de ps2 versie