Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_747907 Ik heb deze missie nog niet gedaan en toch kan ik verder met de verhaallijn. Moet je hem dus écht doen voor een bepaalde missie te unlocken?
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_747912 Het is niet nodig voor de verhaallijn,Maar wel voor de 100%. Maar,Je krijgt wel 5.000$ als beloning, dus als ik jou was zou ik de missie doen. Voor ^Het missie-overzicht^Kan je zien welke missie's je nog moet doen en wat de beloningen zijn! EDIT:Je hoeft bij deze missie geen andere missie's te unlocken. EDIT2:Ik ben gewoon te snel nandrodavids... Bewerkt: 5 augustus 200717 jaren door gekkieJ01
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_747914 Ik heb deze missie nog niet gedaan en toch kan ik verder met de verhaallijn. Moet je hem dus écht doen voor een bepaalde missie te unlocken?Nee, missies van Zero zijn níet nodig om de verhaallijn uit te kunnen spelen en dat geldt dus ook voor de missie Supply Lines. Neem anders eens een kijkje in het Missieoverzicht van San Andreas op onze walkthrough, WikiGTA. Bedenk welke missie(s) je als laatste hebt gedaan en je kunt zo zien welke missie(s) je nog zult moeten doen om verder te kunnen met de verhaallijn Edit >> Veel te langzaam...
Ik heb deze missie nog niet gedaan en toch kan ik verder met de verhaallijn. Moet je hem dus écht doen voor een bepaalde missie te unlocken?