Posted August 5, 200717 yr comment_748057 ik wou zelf een t-shirt ontwerpen, maar het lukte niet.. kan iemand het voor me doen ?
August 5, 200717 yr comment_748071 Asteblaf! Momenteel vervangt ie de bbjersey.txd. Deze kun je kopen bij ProLaps als je m nog niet hebt. Replace de oude bbjersey.txd in de player.img met de nieuwe (aan de hand van bijv IMG Tool 2.0) en rebuild archive. Edit: bijlagen doen een beetje vaag, ik upload m ff via RapidShare ofzo Download m HIER. Zo leer je er zelf overigens niet zo veel van. In de Master Tutorial List staan hele duidelijke tutorials voor het vervangen van een texture. Heb je die al geprobeerd? Edited August 5, 200717 yr by K.O.
August 5, 200717 yr Author comment_748157 zal later eens kijken, dankjewel, ik ga hem nu testen, als hij niet werkt, zal ik een prt scr sturen
August 5, 200717 yr comment_748223 Zetix, graag voortaan requests doen in het modding request topic in ''overige showroom''.
ik wou zelf een t-shirt ontwerpen, maar het lukte niet.. kan iemand het voor me doen ?