Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748441 hallo, ik heb wat gedaan in sanny maar als ik coplime en dan sa star tchrased het Camera.SetBehindPlayer(); waarom chrash het ?
Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748766 je hebt iets in de main.scm veranderd? dat betekent het bekende knopje nieuw game XD ik lieg niet geloof het (heb het vandaag nog ergens gelezen zelfs en ik spreek uit ervaring)
Geplaatst: 6 augustus 200717 jaren comment_748808 Yap , bij veel aanpassingen in Main.scm meot je een nieuwe game starten. Voor wat heb je die code gebruikt? Een garage?
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren Auteur comment_749270 nee ik heb met sannyop nieuw gekilkt en wil een nieuwe beginnen.
Geplaatst: 7 augustus 200717 jaren comment_749553 Je kunt beter, als je opnieuw begint, de "stripped" main.scm gebruiken. Die vind je in de map van Sanny Builder >> Data >> SA >> stripped. Zo is er niets, alleen een beginnetje. Het is namelijk niet zo dat je gelijk kunt beginnen met modden, je moet eerst een begin maken. In de stripped versie is alles eruit gehaald, alleen wat begin dingen, die noodzakelijk zijn.
hallo,
ik heb wat gedaan in sanny maar als ik coplime en dan sa star tchrased het
waarom chrash het ?